原帖由 FlyingDonkey 於 2010-1-700:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
抽水中?:(
即係咁
抽水只不過係我生活中某一部份而已, 絕非全部
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-712:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小學生笑話
:bye: :icon101:
荒謬的好笑:(