原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-1-411:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
慘得過Anto兄咁耐世紀都冇得慶祝利神贏英超冠軍!
:icon083:
:icon083: :icon083: :icon083:
原帖由 Eggio 於 2010-1-411:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Sir Alex Ferguson described Chris Foy's decision to add five extra minutes at Old Trafford as an "insult" after Manchester United succumbed to a shock 1-0 defeat to Leeds United, but did concede that ...
費SIR真係越老越可愛 :icon101:
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-1-411:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
慘得過Anto兄咁耐世紀都冇得慶祝利神贏英超冠軍!
:icon083:
佢嘅「利齡」半年左右而已,橙什麼?:icon083:
:icon101:
試完OPERA覺得FF好廢 :icon101:
原帖由 ~~Miguel~~ 於 2010-1-411:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
慘得過Anto兄咁耐世紀都冇得慶祝利神贏英超冠軍!
:icon083:
慘得過我捧薩拉曼卡!
:icon083:
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-1-500:56 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
慘得過我捧薩拉曼卡!
:icon083:
你慘條毛!
你都唔係好似街外絕大部份球迷咁為爭盃奪冠而捧某球隊
:bye: :icon101:
原帖由 橙色力量 於 2010-1-500:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢嘅「利齡」半年左右而已,橙什麼?:icon083:
:icon101:
去!
這半年還未算橙?
真的要 "永遠係可口可樂" 嗎?!
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-501:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!
這半年還未算橙?
真的要 "永遠係可口可樂" 嗎?!
:icon101:
列斯聯?:(
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-501:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!
這半年還未算橙?
真的要 "永遠係可口可樂" 嗎?!
:icon101:
:( :( :(
原帖由 橙色力量 於 2010-1-512:16 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢嘅「利齡」半年左右而已,橙什麼?:icon083:
:icon101:
2年:icon083: :icon083: :icon083:
2009, 2010:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-1-512:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
試完OPERA覺得FF好廢 :icon101:
Opera?:confused:
原帖由 CYBASTER 於 2010-1-507:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Opera?:confused:
http://www.opera.com/ :D
原帖由 Donald 於 2010-1-501:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:( :( :(
你地似會好快返銀行聯啦:icon121::icon101:
原帖由 Donald 於 2010-1-512:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
費SIR真係越老越可愛 :icon101:
每場最好補時補到until United scores:icon075: :icon066: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-1-510:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
每場最好補時補到until United win:icon075: :icon066: :icon101:
.......
http://www.hkcmforum.com/redirect.php?tid=128027&goto=lastpost#lastpost
佢只係反港產罷了
o係佢眼中香港乜9野都比唔上大陸的
特別係女人:bye:
[ 本帖最後由 cavasake 於 2010-1-501:40 PM 編輯 ]
原帖由 cavasake 於 2010-1-512:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.hkcmforum.com/redirect.php?tid=128027&goto=lastpost#lastpost
佢只係反港產罷了
o係佢眼中香港乜9野都比唔上大陸的:bye:
但香港而家所謂"唱歌"果批真係比唔上
原帖由 Eggio 於 2010-1-510:33 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你地似會好快返銀行聯啦:icon121::icon101:
順手請番老舒 :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-1-502:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
順手請番老舒 :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-1-501:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!
真的要 "永遠係可口可樂" 嗎?!
:icon101:
:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-1-502:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
順手請番老舒 :icon101:
騙升班獎金是不對的:( :icon101: