ken809 發表於 2010-1-4 00:05:36

原帖由 henrytam 於 2010-1-412:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

整體不可以是必殺form嗎?:icon101:
於我
要靠整體=成隊波都係技術平庸既代名詞:icon101:

橙色力量 發表於 2010-1-4 00:06:01

原帖由 henrytam 於 2010-1-412:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
整體不可以是必殺form嗎?:icon101:

做到阿記那種整體小組就係囉:icon101:

Donald 發表於 2010-1-4 00:06:57

原帖由 ken809 於 2010-1-412:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

於我
要靠整體=成隊波都係技術平庸既代名詞:icon101:

:icon086:

AC米仔 發表於 2010-1-4 00:09:31

原帖由 ken809 於 2010-1-400:05 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

於我
要靠整體=成隊波都係技術平庸既代名詞:icon101:
你要睇少d英超了:icon088:

ken809 發表於 2010-1-4 00:11:42

原帖由 AC米仔 於 2010-1-412:09 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你要睇少d英超了:icon088:
西甲太夜開波了:(

我既意思其實係想講
曼聯呢種"整體"係能力有所不足先走出黎

[ 本帖最後由 ken809 於 2010-1-412:13 AM 編輯 ]

傑夫仔 發表於 2010-1-4 00:12:44

原帖由 Donald 於 2010-1-311:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
頭先START SPORT個旁述話補時太多 :icon101:
費sir話補得唔夠發皮氣:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-1-4 00:14:13

原帖由 ken809 於 2010-1-412:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

於我
要靠整體=成隊波都係技術平庸既代名詞:icon101:
於我
要靠一個=其它成隊都係技術平庸:icon101:

Donald 發表於 2010-1-4 00:16:15

原帖由 傑夫仔 於 2010-1-412:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

費sir話補得唔夠發皮氣:icon101:

尾段奧神有兩球好大威脅 :icon101:

ken809 發表於 2010-1-4 00:17:26

原帖由 傑夫仔 於 2010-1-412:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

於我
要靠一個=其它成隊都係技術平庸:icon101:
而家既曼聯令你既論點已經成立了:icon101:

AC米仔 發表於 2010-1-4 00:19:09

原帖由 ken809 於 2010-1-400:11 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

西甲太夜開波了:(

我既意思其實係想講
曼聯呢種"整體"係能力有所不足先走出黎
你回想番當年三冠,個個輪流發威
近三季稱霸也不是靠晒C.Ron,仲有Tevez,Vidic,Vds...
MU並不是那一種靠某人揹飛才打得起既球隊
一下子失去兩名主力,真係要靠大家走多兩步同畀d時間費Sir至得lor

傑夫仔 發表於 2010-1-4 00:19:46

原帖由 Donald 於 2010-1-412:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


尾段奧神有兩球好大威脅 :icon101:
幾驚最尾輸返:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-1-4 00:20:40

http://i46.tinypic.com/244nzup.jpg
http://i49.tinypic.com/15qe06b.jpg
http://i50.tinypic.com/2ai3ucy.jpg
乃@救命SP
頭一個鐘都係回帶:icon101:

hoyte 發表於 2010-1-4 00:20:55

原帖由 傑夫仔 於 2010-1-412:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

幾驚最尾輸返:icon101:
失波呢味野,一來就幾球上:icon101:

Donald 發表於 2010-1-4 00:21:53

原帖由 傑夫仔 於 2010-1-412:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://i46.tinypic.com/244nzup.jpg
http://i49.tinypic.com/15qe06b.jpg
http://i50.tinypic.com/2ai3ucy.jpg
乃@救命SP
頭一個鐘都係回帶:icon101:

請問菜有冇新鏡頭? :icon101:

makkaho 發表於 2010-1-4 00:24:17

原帖由 傑夫仔 於 2010-1-412:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

幾驚最尾輸返:icon101:
唔怕,碧福特完全屈到布朗機:icon101:

Donald 發表於 2010-1-4 00:24:24

原帖由 hoyte 於 2010-1-412:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

失波呢味野,一來就幾球上:icon101:

淨睇最後15分鐘,似列斯入多粒機會大D :icon112:

碧福特 :icon112:

Donald 發表於 2010-1-4 00:26:19

原帖由 makkaho 於 2010-1-412:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔怕,碧福特完全屈到布朗機:icon101:

記得幾年前布朗拍加利佬打中堅OK穩陣 :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-1-4 00:30:03

原帖由 Donald 於 2010-1-412:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


請問菜有冇新鏡頭? :icon101:
未有:icon101:

ken809 發表於 2010-1-4 00:34:34

原帖由 AC米仔 於 2010-1-412:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你回想番當年三冠,個個輪流發威
近三季稱霸也不是靠晒C.Ron,仲有Tevez,Vidic,Vds...
MU並不是那一種靠某人揹飛才打得起既球隊
一下子失去兩名主力,真係要靠大家走多兩步同畀d時間費Sir至得lor ...
說真的, 近三季的成功, 我覺得是基於C7背後有一眾默默付出的隊友
今季沒有可能跟以往三季比, 這是真的
因為沒可能要一眾綠葉突然變成主角
眼前這隊曼聯跟三冠那一年類似
(除了兩老之外是)年青, 有鬥志
但相比之下創造力已經比下去了

Donald 發表於 2010-1-4 00:36:32

死人艾殊利 :icon066:

而家4M都唔知簽唔簽到碧福特 :mad:
頁: 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101
查看完整版本: 日藝176