原帖由 傑夫仔 於 2009-12-320:31 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
玩fm
人地後衛回傳,個龍門凌空轉身抽個波入網:icon110: :icon101: :icon101: :icon101:
CM
意甲02-03
季尾
出身森多利亞的比盧斯
重返舊主場倒戈
半場入替薛諾利
主罰點球一箭定江山
就此確認森多利亞降班
:icon121: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-320:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
不,呢排什麼都很好,只不過見到個太監在度自我感覺良好地所謂9女,我又在反思我是否在打飛機地自HIGH吧:icon071:
你咪又溝埋一份囉
身在校園時都唔試
第時俾唔起入場費
你會更心理不平衡
:icon121: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-308:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你咪又溝埋一份囉
身在校園時都唔試
第時俾唔起入場費
你會更心理不平衡
:icon121: :icon101:
但個D所謂9女,係連我都一眼睇得出佢想點的程度,而佢又再自我感覺良好地在打飛機先好笑:icon101:
條友真係中二病:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-320:45 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
但個D所謂9女,係連我都一眼睇得出佢想點的程度,而佢又再自我感覺良好地在打飛機先好笑:icon101:
條友真係中二病:icon101:
想當年
男廁中
那男的笑著跟他一夥朋友說 "我諗佢都鐘意我!"
碰巧在洗手的我面帶微笑轉身抱著懷疑回班房
後來的事不用多說了
我想講
女生 suppose 比男生早熟
但同樣會on9係另一樣事實
:icon121: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-308:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你咪又溝埋一份囉
身在校園時都唔試
第時俾唔起入場費
你會更心理不平衡
:icon121: :icon101:
冇target:( :icon101:
又唔似天才咁肉食:( :icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-320:52 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇target:( :icon101:
又唔似天才咁肉食:( :icon101:
大大你就不打緊啦
本身就係一大目標
:icon075:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-308:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大你就不打緊啦
本身就係一大目標
:icon075:
事實唔係咁:( :icon101:
因為包括前途在內既各樣問題
我最近係一個獨處時只有負能量既廢物啊:( :icon074:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-308:56 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
我最近係一個獨處時只有負能量既廢物啊:( :icon074:
:( me too
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-308:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇target:( :icon101:
又唔似天才咁肉食:( :icon101:
肉食有X用!咪又係毒撚!
難道講多幾句話就叫對我有好感,好X有機會咩?
打飛機都唔係咁打嘛!
原帖由 天才守門員 於 2009-12-308:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
肉食有X用!咪又係毒撚!
難道講多幾句話就叫對我有好感,好X有機會咩?
打飛機都唔係咁打嘛!
唔係丫我0係fb見到有人叫你做富富架.....:icon101:.....
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-309:03 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
唔係丫我0係fb見到有人叫你做富富架.....:icon101:.....
:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-309:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔係丫我0係fb見到有人叫你做富富架.....:icon101:.....
那是阿嫂:icon101:
型
原帖由 天才守門員 於 2009-12-308:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
但個D所謂9女,係連我都一眼睇得出佢想點的程度,而佢又再自我感覺良好地在打飛機先好笑:icon101:
條友真係中二病:icon101:
9女唔俾人知又點叫9女?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-309:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
9女唔俾人知又點叫9女?:icon101:
子華話齋:睇人扑街真係好興奮:peanut:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-320:56 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
事實唔係咁:( :icon101:
因為包括前途在內既各樣問題
我最近係一個獨處時只有負能量既廢物啊:( :icon074:
頹廢是必然經過
之後振作就行了
:icon121: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-320:59 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
肉食有X用!咪又係毒撚!
難道講多幾句話就叫對我有好感,好X有機會咩?
打飛機都唔係咁打嘛!
好感這回事
好多人都覺自己 sense 到
但當中的確只有少部份人真係有料到
:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-321:03 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔係丫我0係fb見到有人叫你做富富架.....:icon101:.....
抱歉
令我諗起 "旺財"
:icon071:
原帖由 天才守門員 於 2009-12-321:06 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
子華話齋:睇人扑街真係好興奮:peanut:
我勸過你架喇
第時人地有斬獲
你咪喊苦喊忽至好呀
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-309:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我勸過你架喇
第時人地有斬獲
你咪喊苦喊忽至好呀
:icon101:
搵到目標先得架:icon101: