原帖由 makkaho 於 2009-12-201:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當你離鄉背井的時侯你先會發覺香港其實比什麼地方都好
我去旅行個零星期都掛住香港d親人同朋友啦:icon101:
係英國住左兩年之後我而家係跟唔上香港既生活節奏的:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-201:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當你離鄉背井的時侯你先會發覺香港其實比什麼地方都好
我去旅行個零星期都掛住香港d親人同朋友啦:icon101:
:icon075: :icon075:
原帖由 hoyte 於 2009-12-212:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲唔移民?:( :icon101:
$:(:icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-201:11 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
係英國住左兩年之後我而家係跟唔上香港既生活節奏的:icon101:
:icon101: 其實果陣點解返來讀uni?
原帖由 ken809 於 2009-12-201:11 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
$:(:icon101:
:icon101: 想移民去邊度?
原帖由 hoyte 於 2009-12-201:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101: 其實果陣點解返來讀uni?
唔想屋企咁辛苦+當時無心向學:(:icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-12-201:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101: 想移民去邊度?
有錢先慢慢諗呢個問題:(:icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-201:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係英國住左兩年之後我而家係跟唔上香港既生活節奏的:icon101:
咁你咪直情唔好返黎,留係英國做公民囉:icon101:
[慕容雪]曲詞都好出色
可惜.............:icon088:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-201:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
[慕容雪]曲詞都好出色
可惜.............:icon088:
:icon121: :icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-201:11 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係英國住左兩年之後我而家係跟唔上香港既生活節奏的:icon101:
禁好快比車車死:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-12-201:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當你離鄉背井的時侯你先會發覺香港其實比什麼地方都好
我去旅行個零星期都掛住香港d親人同朋友啦:icon101:
日本雖然有好多方面都唔錯
(讀書的確輕鬆好多既)
但始終都係鍾意香港:icon075: :icon101:
又有一個
http://yp.qihoo.com/pic/2f0113bq5636.jpg
(右2)
她叫松岡由紀....祝她好運..卒業後..終於有第一套出演劇集...
以前看她那個的Blog...真係玩q我..所以都無乜點去...
今日再上...對上一次更新已經係7月 :icon102:
不過依然有8成字係打英文 :icon071:
原帖由 ken809 於 2009-12-201:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
$:(:icon101:
你呢d大把銀:( :icon101:
我就只能玩鬥地主:( :icon101:
前田敦子、AKB48から初の大河出演!龍馬を癒す姪の「春猪」役:icon101:
今集Jin is good,我也看到:icon069: 了
吉沢悠:icon112: :icon101:
又話拍電影版,睇預告好似就黎完咁:icon101:
untouchable做咩停一星期?
呢套真係迫人追到尾:icon101:
差唔多個個都被懷疑過,剩返明星同阿哥,應該是但一個係權兵衛?:icon101:
我覺得係前者:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-210:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今集Jin is good,我也看到:icon069: 了
吉沢悠:icon112: :icon101:
又話拍電影版,睇預告好似就黎完咁:icon101:
:icon075: :icon8:
Bv-4mZ2xytk:icon101:
今週末、12月5日(土)橫浜アリーナにて行われます
「K-1グランプリ」 AKB48がハーフタイムショーに出縯することが
參加メンバーは
渡辺・大島優・高橋・前田敦・小嶋・篠田・小野・柏木
板野・北原・宮澤・河西・秋元・高城・指原・仁籐
の16名になります!
(體調不良等により出縯メンバーが変更になる可能性も
ございますので、ご了承ください。)---
O係K-1表演.....