原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-106:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當年華倫西亞
隊長艾比達
功臣射手米斯達
二打六前鋒施素高 (你冇睇錯, 我冇打錯, 拉法睇好佢成為防中係後話)
:icon101:
文迪達年代曾經喜歡過華倫西亞:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-119:37 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
文迪達年代曾經喜歡過華倫西亞:icon101:
當時確係正喎
成十年前咯
:icon101:
我喜跳蚤:icon101:
張繼聰做埋志雲契仔? :icon101:
原帖由 Smithy 於 2009-12-120:01 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我喜跳蚤:icon101:
我都喜葛迪奧.盧比斯十多年咯
無論係佢嘅能力
抑或佢當年係咁入巴卡波
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-108:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都喜葛迪奧.盧比斯十多年咯
無論係佢嘅能力
抑或佢當年係咁入巴卡波
:icon101:
:icon075:
樣又型:icon101:
回帶:
VIKQEjJcur4
:icon111: :icon101:
[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-12-108:25 PM 編輯 ]
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-106:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當年華倫西亞
隊長艾比達
功臣射手米斯達
二打六前鋒施素高 (你冇睇錯, 我冇打錯, 拉法睇好佢成為防中係後話)
:icon101:
X, 我同人講施素高前鋒出身無人信:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-120:27 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
X, 我同人講施素高前鋒出身無人信:(
X, 我同人講韋拉前鋒出身都無人信:(
點解real clothes搞搞下變左說教片架:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-12-120:30 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
X, 我同人講韋拉前鋒出身都無人信:(
咁施素高的確比較遲轉型
應該比較多人睇過佢初到華倫西亞後備入替踢前鋒
:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-120:23 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon075:
樣又型:icon101:
回帶:
VIKQEjJcur4
:icon111: :icon101:
半場老笠咸爺隊波嘛
:icon090: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-120:37 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁施素高的確比較遲轉型
應該比較多人睇過佢初到華倫西亞後備入替踢前鋒
:icon101:
btw,你用功臣去形容Mista太好人了
佢當年都算係一名敗家仔:icon092:
好在必要時有隊友幫佢負起入球重責
:icon101:
http://img21.imageshack.us/img21/8648/0912012105090263.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/8278/0912012110250760.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/1170/0912012113020989.jpg
垃圾蟲?:icon110:
http://img697.imageshack.us/img697/2198/0912012152400016.jpg
:eek:
http://img199.imageshack.us/img199/1557/20mai00096380.jpg
NICO生放送中一個番組..
主持麻衣遇上嘉賓美貴....
在另一節目中做了庄司拍檔差不多一年的麻衣 (不過.麻衣好像也是沒有出席婚宴..:icon113:)
跟美貴傾庄司有關的事...好像很好傾.....
不過不知美貴會否跟麻衣說...
"在NHK那個節目中同我看住庄司....
不要他跟在那星期會上節目的那些AKB Reporter妹妹們那麼接近:icon082:"
===
http://i48.tinypic.com/29by93s.jpg
http://i47.tinypic.com/de17yr.jpg
:icon107:
原帖由 oolongtea 於 2009-12-109:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon101:
http://img21.imageshack.us/img21/8648/0912012105090263.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/8278/0912012110250760.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/1170/0912012113020989.jpg
垃圾蟲?: ...
:icon071:
http://i47.tinypic.com/dwowsm.jpg
http://i47.tinypic.com/25q645e.jpg
百度某吧變了給人內訌互黑的平台:icon126:
:icon053:
http://i48.tinypic.com/znlpqx.jpg
http://i49.tinypic.com/24zc0f6.jpg