傑夫仔 發表於 2009-11-29 20:27:10

http://i49.tinypic.com/2dr7xvr.jpg
http://i45.tinypic.com/mm6j4x.jpg
:icon065:

anto 發表於 2009-11-29 20:31:39

原帖由 天才守門員 於 2009-11-2907:54 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

你下星期二係指12月1的話,就唔多得:icon101: 2號有篇2萬1千字的文要交:icon101: 1號應該趕到PK:icon101: 雖則我依家寫左2100字,今晚可以寫到3500字吧:icon101:
nexy next?:icon101:

天才守門員 發表於 2009-11-29 20:38:04

原帖由 anto 於 2009-11-2908:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

nexy next?:icon101:
絕對得:icon101:

AC米仔 發表於 2009-11-29 20:56:40

周中,二或三

ok

makkaho 發表於 2009-11-29 21:23:42

原帖由 anto 於 2009-11-2906:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
EVA 劇場版02 有無人有性趣:icon101:


另,下星期 or 下下星期中(星期二、三)睇20世紀,OK:icon101:
有:icon101:
但西巴大爺話唔得閒喎:icon101:

全部日子都得:icon101:

天才守門員 發表於 2009-11-29 22:18:35

聽說個女主角有D似景景:icon112:

oolongtea 發表於 2009-11-29 22:38:05

REAL CLOTHES有佢一半就好了
http://img301.imageshack.us/img301/2725/acc108fab1c669b858ee903.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/2078/7fdd8202c49cf4204bfb51e.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/8173/59d6b2fba5ed220d4e4aea3.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/6808/457909238ca819619358073.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/6513/bc7cf8193c2f6655dab4bdf.jpg

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-29 23:41:14

回應茶大的簽名:

我媽不用喎!

天才守門員 發表於 2009-11-29 23:51:37

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-2911:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
回應茶大的簽名:

我媽不用喎!
宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-29 23:53:32

原帖由 天才守門員 於 2009-11-2923:51 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101:

哩樣就
人夾人緣, 好難講
花槍可以一耍再耍
吹人唔脹


反正這世界用腦的人雖多, 不用腦的人卻總是更多
:icon101:

Donald 發表於 2009-11-29 23:56:47

原帖由 天才守門員 於 2009-11-2911:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101: ...

最後冇BBQ已經好好 :icon101:

冇計,套套倒模出都高收視,黎緊應該陸續有黎 :bye:

天才守門員 發表於 2009-11-29 23:58:04

原帖由 Donald 於 2009-11-2911:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


最後冇BBQ已經好好 :icon101:

冇計,套套倒模出都高收視,黎緊應該陸續有黎 :bye:
我睇星光大道睇得好高興:icon082:
下星期,邊個第二位呢!?:icon083: (無人覺得威哥唔係冠軍嘛?:icon101: )

Donald 發表於 2009-11-30 00:02:00

原帖由 天才守門員 於 2009-11-2911:58 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我睇星光大道睇得好高興:icon082:
下星期,邊個第二位呢!?:icon083: (無人覺得威哥唔係冠軍嘛?:icon101: )

今集ATV比威哥D抨語明顯吹大左,你要做星都唔好咁明顯 :icon042:

潮撐豹哥第二 :icon066:

[ 本帖最後由 Donald 於 2009-11-3012:03 AM 編輯 ]

天才守門員 發表於 2009-11-30 00:04:35

原帖由 Donald 於 2009-11-3012:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


今集ATV比威哥D抨語明顯吹大左,你要做星都唔好咁明顯 :icon042:

潮撐豹哥第二 :icon066:
我會用個半SEND SMS撐古卓文!:icon066:

Donald 發表於 2009-11-30 00:06:31

原帖由 天才守門員 於 2009-11-3012:04 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我會用個半SEND SMS撐古卓文!:icon066:

到時會即場投票定冠軍? :icon101:

天才守門員 發表於 2009-11-30 00:08:22

原帖由 Donald 於 2009-11-3012:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


到時會即場投票定冠軍? :icon101:
直播嘛:icon101:
但唔知觀眾SMS計幾多比重呢:icon101:
唔知星光決賽過唔過到10點呢:icon074:

Donald 發表於 2009-11-30 00:08:41

其實巨聲想拖到幾時? :icon101:

Donald 發表於 2009-11-30 00:10:20

原帖由 天才守門員 於 2009-11-3012:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

直播嘛:icon101:
但唔知觀眾SMS計幾多比重呢:icon101:
唔知星光決賽過唔過到10點呢:icon074:

今次ATV已經搞得好成功 :icon112:

真心希望威威上到位 :icon090:

anto 發表於 2009-11-30 00:13:55

原帖由 Donald 於 2009-11-3012:10 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


今次ATV已經搞得好成功 :icon112:

真心希望威威上到位 :icon090:
真心希望A貨周董快d死,潮撐亢帥克:icon066: :icon066: :icon066: :icon066: :icon066:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-30 00:15:19

原帖由 anto 於 2009-11-3000:13 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

真心希望A貨周董快d死,潮撐亢帥克:icon066: :icon066: :icon066: :icon066: :icon066:

咁我諗圖大你下星期唔好睇
貼多d圖好了
:icon121: :icon101:
頁: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15
查看完整版本: 日藝176