http://i49.tinypic.com/2dr7xvr.jpg
http://i45.tinypic.com/mm6j4x.jpg
:icon065:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2907:54 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你下星期二係指12月1的話,就唔多得:icon101: 2號有篇2萬1千字的文要交:icon101: 1號應該趕到PK:icon101: 雖則我依家寫左2100字,今晚可以寫到3500字吧:icon101:
nexy next?:icon101:
原帖由 anto 於 2009-11-2908:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
nexy next?:icon101:
絕對得:icon101:
周中,二或三
ok
原帖由 anto 於 2009-11-2906:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
EVA 劇場版02 有無人有性趣:icon101:
另,下星期 or 下下星期中(星期二、三)睇20世紀,OK:icon101:
有:icon101:
但西巴大爺話唔得閒喎:icon101:
全部日子都得:icon101:
聽說個女主角有D似景景:icon112:
REAL CLOTHES有佢一半就好了
http://img301.imageshack.us/img301/2725/acc108fab1c669b858ee903.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/2078/7fdd8202c49cf4204bfb51e.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/8173/59d6b2fba5ed220d4e4aea3.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/6808/457909238ca819619358073.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/6513/bc7cf8193c2f6655dab4bdf.jpg
回應茶大的簽名:
我媽不用喎!
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-2911:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
回應茶大的簽名:
我媽不用喎!
宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2923:51 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101:
哩樣就
人夾人緣, 好難講
花槍可以一耍再耍
吹人唔脹
反正這世界用腦的人雖多, 不用腦的人卻總是更多
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2911:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
宮心計真係唔用腦的經典:icon101: 米雪同關菊英前後反面和好又反面又和好再反面左幾多次:icon101: 你第一次和好就信你真心,再一次反面再和好就當你玩野啦!第三次反面再講和好?一拳打過去啦:icon101: ...
最後冇BBQ已經好好 :icon101:
冇計,套套倒模出都高收視,黎緊應該陸續有黎 :bye:
原帖由 Donald 於 2009-11-2911:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
最後冇BBQ已經好好 :icon101:
冇計,套套倒模出都高收視,黎緊應該陸續有黎 :bye:
我睇星光大道睇得好高興:icon082:
下星期,邊個第二位呢!?:icon083: (無人覺得威哥唔係冠軍嘛?:icon101: )
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2911:58 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我睇星光大道睇得好高興:icon082:
下星期,邊個第二位呢!?:icon083: (無人覺得威哥唔係冠軍嘛?:icon101: )
今集ATV比威哥D抨語明顯吹大左,你要做星都唔好咁明顯 :icon042:
潮撐豹哥第二 :icon066:
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-11-3012:03 AM 編輯 ]
原帖由 Donald 於 2009-11-3012:02 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今集ATV比威哥D抨語明顯吹大左,你要做星都唔好咁明顯 :icon042:
潮撐豹哥第二 :icon066:
我會用個半SEND SMS撐古卓文!:icon066:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-3012:04 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我會用個半SEND SMS撐古卓文!:icon066:
到時會即場投票定冠軍? :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-11-3012:06 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
到時會即場投票定冠軍? :icon101:
直播嘛:icon101:
但唔知觀眾SMS計幾多比重呢:icon101:
唔知星光決賽過唔過到10點呢:icon074:
其實巨聲想拖到幾時? :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-3012:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
直播嘛:icon101:
但唔知觀眾SMS計幾多比重呢:icon101:
唔知星光決賽過唔過到10點呢:icon074:
今次ATV已經搞得好成功 :icon112:
真心希望威威上到位 :icon090:
原帖由 Donald 於 2009-11-3012:10 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
今次ATV已經搞得好成功 :icon112:
真心希望威威上到位 :icon090:
真心希望A貨周董快d死,潮撐亢帥克:icon066: :icon066: :icon066: :icon066: :icon066:
原帖由 anto 於 2009-11-3000:13 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
真心希望A貨周董快d死,潮撐亢帥克:icon066: :icon066: :icon066: :icon066: :icon066:
咁我諗圖大你下星期唔好睇
貼多d圖好了
:icon121: :icon101: