原帖由 傑夫仔 於 2010-3-412:07 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你做緊保險?:icon101:
全香港AIA的recycle toner都係我地供應:icon101:
老細話如果真係成事既話有2個可能,一係做晒保誠全線,一係就拜拜:icon101:
意粉件新衫幾好睇喎,不過咁貼身有肚腩就現晒型 :icon101:
[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-412:15 AM 編輯 ]
原帖由 Donald 於 2010-3-412:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://img.sina.com.hk/news/12/2010/0301/1267450876_f2l9k5.jpg
意粉件新衫幾好睇喎,不過咁貼身有肚腩就現晒型 :icon101:
意大利D波衫一向都係咁:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-412:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
意大利D波衫一向都係咁:icon101:
想買番件著,無奈有個小肚腩 :(
原帖由 Donald 於 2010-3-412:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
想買番件著,無奈有個小肚腩 :(
買over size囉,大少少都一樣好睇:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-412:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
買over size囉,大少少都一樣好睇:icon101:
希望到貨時500樓下有交易 :icon101:
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/3/bule_hell/f_2hphiway9m_b05cd6a.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/3/bule_hell/f_2hphiwayam_b623549.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-412:08 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
85721
那時真好...
求婚o個期係佢o既最高峰了:icon049:
http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/3/bule_hell/f_2hphiwaybm_22afb4a.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/3/bule_hell/f_2hphiwaycm_6f53d0d.jpg
原帖由 oolongtea 於 2010-3-412:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
求婚o個期係佢o既最高峰了:icon049:
做水手服與機關槍都好靚,如果唔係劇情問題應該一早中左毒 :icon101:
オトメン秋 *8.2__*7.2__*8.4__*8.4(終)___________________________________________*8.05
LIAR GAME2 12.4__11.1__12.6__10.2__11.3__*9.3__*8.5__10.5__13.1(終)_______________11.00
泣かないと 10.2__*7.5__10.0__*9.5__12.7__13.0
勁,反底有望:icon101:
好似得八集:icon101:
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/3/bule_hell/f_y15xrv0msolm_a93ae18.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/3/bule_hell/f_y15xrv0msolm_d947076.jpg
yoga is good:icon039:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-322:23 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
但醫師朋友真的很早睡:(
早睡早起又確有其好處
你要哩d好處咪唯有咁做囉
:icon121: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-400:08 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
85721
那時真好...
怎可能同意更多? :confused:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-412:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
早睡早起又確有其好處
你要哩d好處咪唯有咁做囉
:icon121: :icon101:
早睡早起精神真係好好多:icon101:
夜訓但係訓足時間精神都係遠比早睡早起差
不過通常我都係第二日有波踢/比賽先會早睡早起:icon101:
http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=ED&message=2169852&highlight_id=0&page=1
D食評 :icon042: :icon042:
原帖由 Donald 於 2010-3-401:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=ED&message=2169852&highlight_id=0&page=1
D食評 :icon042: :icon042:
潮拜:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-3-401:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
潮拜:icon101:
紅豆軍艦壽司 – 該款壽司近年已經上o左神檯,甚少o係迴轉帶出現。當我地同Waiter話要三客紅豆軍艦壽司,佢當堂面色一沉,知道我地係識貨之人黎踢館挑機打大佬。正所謂影評唔講Spoiler,呢舊神檯級壽司o既味道留待各位自己親身感受下。
如果話食紅豆軍艦壽司係打大佬,咁梅菜扣肉壽司應該係 Hidden Mode o既超級大佬。 A網友開頭食o左半舊就無食就話oshit(日文好食的意思)
:icon042: :icon042:
A網友開頭食o左半舊就無食就話oshit(日文好食的意思)
:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
94世盃開始睇波
我由未有魯爾嘅西班牙開始睇起, 仲唔係一開始就確認成為支持者
經魯爾嘅大國腳年期 (96歐國盃魯爾其實算係意外落選, 之後佢先成為大國腳)
到再冇(亦再冇必要有)魯爾嘅西班牙終於冇浪費優秀人腳, 踢出應有水準
我嘅感嘆 (例如08歐國盃決賽完場之後嘅悲喜交集), 其他人唔理解係正常不過