原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:25 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
星期幾?
暫定3月14
咦,白色情人節喎
你會唔會唔得閒呀?
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咩劇?
code blue
寺島進係直升機師:icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-410:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
又有meeting? :icon101:
:icon075:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
暫定3月14
咦,白色情人節喎
你會唔會唔得閒呀?
我問你星期幾啊!
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:28 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
code blue
寺島進係直升機師:icon101:
....那我唔哂B了:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:27 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
暫定3月14
咦,白色情人節喎
你會唔會唔得閒呀?
ooo...
我要扮唔得閒了:(
:icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢...........唔查SMS的..........
.....:icon101:
咁電話真係唯一辦法咯..
原帖由 hoyte 於 2010-3-411:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
.....:icon101:
咁電話真係唯一辦法咯..
我都話試過SEND比佢,2日後先回我..........:icon102:
原帖由 hoyte 於 2010-3-411:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
.....:icon101:
咁電話真係唯一辦法咯..
寫信做筆友:cool:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:28 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我問你星期幾啊!
你屋企係咪冇月曆呵~
再唔係睇電腦啦!
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
....那我唔哂B了:icon101:
放心,無講佢9女:icon064:
佢鼓勵廢柴9比卡超姐:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都話試過SEND比佢,2日後先回我..........:icon102:
無追post:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講左3個字電話:onion36:
3個字,我愛你?:eek: :icon101:
認真,有沒有dead air?:icon101:
老實說要應付一個唔會主動搵話題既人15分鐘應該好辛苦:icon121:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-409:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
美保>聖惠:(
http://playlog.jp/_images/blog/y/u/yumereji/200102350.jpg
http://playlog.jp/_images/blog/y/u/yumereji/200102351.jpg
你拎返肥既聖惠黎講既?:(
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-411:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
3個字,我愛你?:eek: :icon101:
認真,有沒有dead air?:icon101:
老實說要應付一個唔會主動搵話題既人15分鐘應該好辛苦:icon121:
無:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無:icon101:
你講多定佢講多?:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-411:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
3個字,我愛你?:eek: :icon101:
可能係戰你娘:( :icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-411:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
3個字,我愛你?:eek: :icon101:
認真,有沒有dead air?:icon101:
老實說要應付一個唔會主動搵話題既人15分鐘應該好辛苦:icon121:
大大去唔去MEETING?
傳聞3月12號 Music Station有乃:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大去唔去MEETING?
咦,原來我未覆架?:confused:
我21,28都應該ok,14仲未知 :icon114: