原帖由 天才守門員 於 2010-3-408:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
CHI 200 SHI JI B-
ENG 211 ENGLISH WRITING (1) C
HIST 210 HIST OF QIN-HAN-WEI-JIN DYNASTIES A-
HIST 220 THE MODERN WORLD B-
HIST 240 HISTORY OF HONG KONG A-
HIST 241 FROM COLONY TO SAR: CONTEMPORARY HK ...
ENG 211自重:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-3-411:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
ENG 211自重:icon101:
好過上年,上年2個SEM都係D:icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
平時有乜娛樂?:icon101:
可以投其所好喎:icon082:
佢好保護自己,話唔LIKE FACEBOOK咩野都比人睇
小,聽到呢句,咩9野都唔敢問啦:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢好保護自己,話唔LIKE FACEBOOK咩野都比人睇
小,聽到呢句,咩9野都唔敢問啦:icon101:
咁你個三個字講乜?功課?:icon101:
[畢業之歌-Best Friend][志田未來/國仲涼子/北乃紀伊/長澤雅美]
:icon111:
8.3% 23:00-23:45 CX* 4夜連続ドラマ・卒うた 志田未来
*9.0% 23:00-23:45 CX* 4夜連続ドラマ・卒うた 国仲涼子
*9.2% 23:00-23:45 CX* 4夜連続ドラマ・卒うた 北乃きい
北乃>國仲>志田:(
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:14 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁你個三個字講乜?功課?:icon101:
功課邊講到咁多:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢好保護自己,話唔LIKE FACEBOOK咩野都比人睇
小,聽到呢句,咩9野都唔敢問啦:icon101:
咁咪好囉,你係倒講佢佢都唔會法國:icon111:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
功課邊講到咁多:icon101:
:icon111:
咁即係講左乜?:icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon111:
咁即係講左乜?:icon101:
引導佢未來一齊溫書(未成功:icon101: )
每日一蘋果,爛周遠離我:cool:
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/1731033_1002814_8660d8d02f_o.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/1731042_1002814_c972f684ad_o1.jpg
http://i838.photobucket.com/albums/zz310/cclemon1199/1731044_1002814_1a4b38f100_o.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-411:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁咪好囉,你係倒講佢佢都唔會法國:icon111:
:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-3-411:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
每日一蘋果,爛周遠離我:cool:
額好像高了:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
引導佢未來一齊溫書(未成功:icon101: )
加油:icon101:
:icon090: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
加油:icon101:
85723
85724
:icon090: :icon101:
小!就係唔想打無營養的電話啊!:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:17 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
引導佢未來一齊溫書(未成功:icon101: )
大大去唔去MEETING
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小!就係唔想打無營養的電話啊!:icon101:
sms lor:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-411:22 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
小!就係唔想打無營養的電話啊!:icon101:
最後佢9到女喎:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2010-3-411:24 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大大去唔去MEETING
星期幾?
原帖由 hoyte 於 2010-3-411:24 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
sms lor:icon101:
佢...........唔查SMS的..........
原帖由 Eggio 於 2010-3-411:24 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
最後佢9到女喎:icon101:
咩劇?