原帖由 STAM 於 2010-7-3 09:47 PM 發表 仲未痾完?
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-7-3 09:52 PM 發表 當然,我極on9極m地狂轟曾昱嘉版我懷念的都係抵死架啦
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3 09:59 PM 發表 搵倒基基未?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-3 10:03 PM 發表 放成績個日搵到佢,佢話好差 算,12號佢會返學校報名補考 不過真係呢幾日要搵到佢約佢
原帖由 STAM 於 2010-7-3 10:06 PM 發表 會補考o者係唔諗住走啦?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-3 10:07 PM 發表 以佢的成績,其實好難走
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-3 10:12 PM 發表 有冇問佢點解想走?
原帖由 天才守門員 於 2010-7-3 22:17 發表 請別on9
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 oolongtea 於 2010-7-4 00:23 發表 期待神之比利今晚攪掂埋淨番o既西班牙 idLG6jh23yE
原帖由 henrytam 於 2010-7-4 05:43 發表 小 德國入多兩球的話我就發達,中客其他 125倍丫吊
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-4 05:48 AM 發表 老馬: "潛埋條毛好冇?!"
原帖由 henrytam 於 2010-7-4 06:05 AM 發表 我一早已經預計入好多波 所以買哂主客和其他搏大霧 不過冇諗到德國後防竟然冇自爆 只係得阿根廷爆唔夠變其他 好心佢呢場爆左佢算啦 下場對西班牙先爆我真係會唔開心 ...
原帖由 AirKID 於 2010-7-4 07:28 AM 發表 4強兩場一定死守悶和
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 01:49 , Processed in 0.032853 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.