找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz

玩具討論區

[複製鏈接]
發表於 2006-6-9 21:06:25 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-9  08:45 PM 發表
今日去樓下睇
出左keroro crossover 高達既扭蛋
五蚊一隻.....共有7隻
35蚊買齊一set

仲有出情景公仔第二回....廿蚊盒....



this set ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-9 21:45:06 | 顯示全部樓層
原帖由 Bilo 於 2006-6-9  09:06 PM 發表



this set ?

無錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-9 21:50:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-9  09:45 PM 發表

無錯



質素如何 ??
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-11 14:16:48 | 顯示全部樓層
原帖由 Bilo 於 2006-6-9  09:50 PM 發表



質素如何 ??

5雞野
算係咁啦....
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 01:38:35 | 顯示全部樓層
新出keroro 場景第二輯都唔錯 , 好想要keroro 生日果隻
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 19:23:46 | 顯示全部樓層
stam買左新出個套龍珠未
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 19:24:24 | 顯示全部樓層
原帖由 grandoni 於 2006-6-14  01:38 AM 發表
新出keroro 場景第二輯都唔錯 , 好想要keroro 生日果隻

20蚊差唔多啦....
希望抽到tamama讀書啦...
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 21:48:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-14  07:23 PM 發表
stam買左新出個套龍珠未

未呀
考完試先
你指情景定坐珠?
聽講坐珠唔錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 21:59:10 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2006-6-8  04:54 PM 發表

呢張正
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-14 23:24:23 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2006-6-14  09:48 PM 發表

未呀
考完試先
你指情景定坐珠?
聽講坐珠唔錯

情景
珠個個唔太記得喇
黎黎去去都係個d人
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 17:15:31 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 17:16:06 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 17:52:45 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18  05:15 PM 發表


呢套d人話質素好差,但我都會買
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 17:58:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Bilo 於 2006-6-18  05:52 PM 發表


呢套d人話質素好差,但我都會買

我樓下仲未有
未有實物睇住
遲d睇下靚唔靚先決定....
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:01:31 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18  05:16 PM 發表

有得買未?
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:02:36 | 顯示全部樓層
原帖由 pancake 於 2006-6-18  06:01 PM 發表

有得買未?

個背景唔係佢屋企黎架咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:09:07 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2006-6-18  06:02 PM 發表

個背景唔係佢屋企黎架咩?

唔知唔好亂up啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:09:26 | 顯示全部樓層
原帖由 pancake 於 2006-6-18  06:01 PM 發表

有得買未?

出左了...
我o係uwants 搵既..
不過小西灣仲未有
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:12:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18  06:09 PM 發表

唔知唔好亂up啦

x你
成日偷圖
回復

使用道具 舉報

發表於 2006-6-18 18:13:39 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2006-6-18  06:12 PM 發表

x你
成日偷圖

我都係為左令大家知道更多最新既消息左
你咁樣話我真係太唔公平喇
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 06:12 , Processed in 0.023751 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表