原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-9 08:45 PM 發表 今日去樓下睇 出左keroro crossover 高達既扭蛋 五蚊一隻.....共有7隻 35蚊買齊一set 仲有出情景公仔第二回....廿蚊盒....
使用道具 舉報
原帖由 Bilo 於 2006-6-9 09:06 PM 發表 this set ?
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-9 09:45 PM 發表 無錯
原帖由 Bilo 於 2006-6-9 09:50 PM 發表 質素如何 ??
原帖由 grandoni 於 2006-6-14 01:38 AM 發表 新出keroro 場景第二輯都唔錯 , 好想要keroro 生日果隻
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-14 07:23 PM 發表 stam買左新出個套龍珠未
原帖由 STAM 於 2006-6-8 04:54 PM 發表
原帖由 STAM 於 2006-6-14 09:48 PM 發表 未呀 考完試先 你指情景定坐珠? 聽講坐珠唔錯
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18 05:15 PM 發表
原帖由 Bilo 於 2006-6-18 05:52 PM 發表 呢套d人話質素好差,但我都會買
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18 05:16 PM 發表
原帖由 pancake 於 2006-6-18 06:01 PM 發表 有得買未?
原帖由 STAM 於 2006-6-18 06:02 PM 發表 個背景唔係佢屋企黎架咩?
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-18 06:09 PM 發表 唔知唔好亂up啦
原帖由 STAM 於 2006-6-18 06:12 PM 發表 x你 成日偷圖
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 06:12 , Processed in 0.023751 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.