|
|
發表於 2005-1-17 21:43:20
|
顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 17-1-2005 09:35 PM:
我用車仔,買邊四個好?
〔揀一個〕右後衛:邦利拿、希汀加、拿姆〔急用〕
〔揀一個〕中堅〔做後備多〕:布迪素、高路仙尼、活基治
〔揀兩個〕防守中場:沙比阿朗素、巴迪斯達、 馬斯查蘭奴、加維臣、迪羅斯 ...
Bonera
後備落就Colocinni
加維臣,幾好用,唔係成日有得出但係表現好
我建議你買沙比亞朗素同馬斯查蘭奴
前鋒有需要賣,因為仲有卡頓高爾,基斯普同科素
總共有7個 |
|