找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1849|回復: 5

[FM] 公民竟然請.......做領隊~~~~`

[複製鏈接]
發表於 2005-1-26 20:08:05 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
發表於 2005-1-26 20:13:03 | 顯示全部樓層
公民咁有錢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-26 20:14:45 | 顯示全部樓層
甘願$2300一星期黎發展香港足球
難得..難得......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 20:41:06 | 顯示全部樓層
Originally posted by SingStar at 2005-1-26 08:14 PM:
甘願$2300一星期黎發展香港足球
難得..難得......

唔係英磅咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 20:48:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by Raul at 2005-1-26 20:41:

唔係英磅咩

歐元
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 22:40:26 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 26-1-2005 08:48 PM:

歐元


EURO升值啵哩派!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:30 , Processed in 0.026696 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表