找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1517|回復: 7

[FM] "Believe he isn't fully fit"解決方法???

[複製鏈接]
發表於 2005-1-26 21:58:23 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有球員話"Believe he isn't fully fit ",而且有unhappy標誌
怎樣解決呢?
plz help~thx~
發表於 2005-1-26 22:01:19 | 顯示全部樓層
unhappy  的原因係 ?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-26 22:07:06 | 顯示全部樓層
unhappy因為major concerns are "Believe he isn't fully fit "
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 22:10:02 | 顯示全部樓層
咁佢 condition 係幾多 ?
fitness 係咪 lacking match fitness 之類?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-26 23:11:02 | 顯示全部樓層
個球員係季尾話想休息,有個unhappy 的標誌,condition小過90%
之後我無出個球員,但直到球季結束,condition恢復了,但unhappy依然存在...

why???
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 07:08:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by gn1000 at 26-1-2005 21:58:
有球員話"Believe he isn't fully fit ",而且有unhappy標誌
怎樣解決呢?
plz help~thx~


我都試過... 解唔決到
我試過擺佢"no training", 休息下佢幾場. 都唔得
之後賣左佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 11:06:00 | 顯示全部樓層
比佢踢波搞番起個態
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 11:25:22 | 顯示全部樓層
我有個球員都係咁既case
我之後等佢condition去番100%
跟住場場俾佢打足咁滯都係unh.......................
唔知係咪之前train佢train得太勁...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:30 , Processed in 0.037627 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表