找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1654|回復: 8

[FM] 如何將遊戲加速...

[複製鏈接]
發表於 2005-2-1 22:29:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
玩0左年半...
開始LOAD得慢D...
想問下TEMP FILE入面D PKS檔案是否如以前的PKM一樣可以刪除???
有冇其他辦法加速...
我開5 leagues from 4 nations...
唔算多...行緊AMD XP1500同埋有480MB RAM...

唔該晒...
發表於 2005-2-1 22:45:30 | 顯示全部樓層
沒有除 PKM 的工具
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 22:59:12 | 顯示全部樓層
咁大家都係一路等個GAME慢慢LOAD嗎??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 23:08:09 | 顯示全部樓層
AMD XP1500 for 5 division .... 咩database size ??

另外而家delete pkm 無咩作用的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 23:08:57 | 顯示全部樓層
好多咩???

咁我都係時候儲錢UPGRADE喇...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 23:09:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by felixchk at 2005-2-1 11:08 PM:
好多咩???

咁我都係時候儲錢UPGRADE喇...

睇下你開咩database size , 如果係>Large 就多左o的lol
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-1 23:34:29 | 顯示全部樓層
都話我2.8 ghz+512都係開huge+2division from 1 league
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 00:48:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by felixchk at 1-2-2005 11:08 PM:
好多咩???

咁我都係時候儲錢UPGRADE喇...

UP啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 08:20:31 | 顯示全部樓層
我估佢話買過部電腦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:20 , Processed in 0.047074 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表