使用道具 舉報
Originally posted by 基維蝦 at 2005-2-8 09:52 PM: 俾我就唔借俾個口咁賤既領隊
Originally posted by mango at 8-2-2005 07:55 PM: 2萬幾!點夠!
Originally posted by 派對動物 at 2005-2-9 07:51: 你作客贏過Lavente 5-0 or more先話人 cheap la
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 06:00 , Processed in 0.036584 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.