找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1378|回復: 6

[FM] New Chelsea Logo

[複製鏈接]
發表於 2005-2-8 22:44:19 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有無人有?

我以前係fmbase.co.uk度download過
不過format左部機之後就無左
fmbase.co.uk又無左

我自己整黎整去都係整唔到
有無人有?

發表於 2005-2-8 22:50:01 | 顯示全部樓層
this?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 22:58:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by 天使藍 at 2005-2-8 10:50 PM:
this?

係呀

但係點解......

用唔到既?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 23:15:08 | 顯示全部樓層
改左唔好要最尾個n字
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-8 23:23:27 | 顯示全部樓層
Originally posted by 天使藍 at 2005-2-8 11:15 PM:
改左唔好要最尾個n字


一開始已經改左了

不過就出左一幅保護圖
話我無權用呢幅圖咁話
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 23:56:53 | 顯示全部樓層
抄曼聯
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 13:51:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by CR7 at 2005-2-8 11:56 PM:
抄曼聯

其實十幾年前車仔個logo都係咁o既樣.......
唔係車仔fans可能唔知依件事......
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 06:00 , Processed in 0.033215 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表