|
|
發表於 2007-10-6 22:32:35
|
顯示全部樓層
<DIV>Doyle 10M ST </DIV>
<DIV>用曼聯者覺得Campbell同Saha唔可靠, </DIV>
<DIV>R10+Tevez配搭唔夠好既, </DIV>
<DIV>可以試下買佢<IMG alt="" src="http://hkcm.hkehost.net/forum/images/smilies/icon112.gif" border=0 smilieid="144"> </DIV>
<DIV>佢拍R10 / Tevez都OK, 不過我個Save就好似拍Tevez好少少 (4-4-2)</DIV> |
|