|
|
我隊波冇1個前鋒識頂波,之前打兩翼側擊,點知d傳中波頂10次輸足10次,我就改用無翼陣式係中路強攻,點知d人成日單刀/半單刀都仲唔射,會企係度等人地d後衛返番黎先省落去攞個角球或者直頭俾人踢埋個波走,100球單刀入到5球已經好叻仔
同埋唔知點解人地d前鋒推波好爽,話過就過,但我果d前鋒成日都慢慢黎,好似唔等到人地d後衛補位都唔肯郁咁,我已經將tempo較到最快啦
仲有幾樣野我覺得有d唔合理:
1.好多時我已經單刀,但個球證唔會俾得益,成日都吹番轉頭
2.呢集角球頂入10球有7-8球係犯規,比例上太高
3.呢集好多爭議性判決,有時1場波有成2-3個,仲要絕大部份都係對電腦有利咁,踢10場隨時有一半比賽係有爭議,比例上都太高 |
|