原帖由 kazwong 於 2007-10-26 01:45 AM 發表 As per yesterdays forum post, we have decided to make a beta version of the 8.01 patch available for people to try. For those who don't know what a "beta" is, it's a test version that we would normal ...
使用道具 舉報
原帖由 小劍 於 2007-10-27 11:26 AM 發表 又要重新開game 好在車仔只玩了一仗
原帖由 翼” 於 2007-10-31 12:37 AM 發表 想問leeds扣15分個個board問題有冇fix到??
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 08:25 , Processed in 0.029887 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.