找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: kazwong

FM08 8.01 BETA Patch有得下載!!

[複製鏈接]
發表於 2007-10-27 11:26:42 | 顯示全部樓層
原帖由 kazwong 於 2007-10-26  01:45 AM 發表
As per yesterdays forum post, we have decided to make a beta version of the 8.01 patch available for people to try.

For those who don't know what a "beta" is, it's a test version that we would normal ...

又要重新開game
好在車仔只玩了一仗
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-27 11:32:16 | 顯示全部樓層
原帖由 小劍 於 2007-10-27  11:26 AM 發表

又要重新開game
好在車仔只玩了一仗

唔洗重新開呀
有人都話所有update都唔使開新game

係你想用新data先要開新game
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-27 12:36:17 | 顯示全部樓層
我本身轉左漢化..
我一update左  變左亂碼 可以點整番好.??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-28 11:00:43 | 顯示全部樓層
Thank you very much!!!!!!!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-29 09:51:53 | 顯示全部樓層
咁姐係up 唔update好呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-10-31 00:37:46 | 顯示全部樓層
想問leeds扣15分個個board問題有冇fix到??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-3 14:30:38 | 顯示全部樓層
原帖由 翼” 於 2007-10-31  12:37 AM 發表
想問leeds扣15分個個board問題有冇fix到??

甘仲有歐聯獎金問題又如何呢??
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-19 14:39:50 | 顯示全部樓層
唔該你先
不過真係慢左好多
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:25 , Processed in 0.029887 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表