原帖由 李喂凸 於 2009-8-4 11:16 PM 發表 他頗高,又有點粗獷,身型標準,穿得起窄身的衣服。在下今次借宿他的家,看到他有很多對鞋和靴子,有很多個袋,還有一大堆型格衣服,就想到他應該和在下是同類,而甚至走得更遠。 還有,到底在下因為旁人的外表不同而對他們的 ...
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-8-4 11:05 PM 發表 看二場? 跟TOUR走?
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-4 11:18 PM 發表 ..... 同級數的朋友
原帖由 makkaho 於 2009-8-4 11:22 PM 發表 真係小
原帖由 makkaho 於 2009-8-4 23:12 發表
原帖由 AC米仔 於 2009-8-5 12:50 AM 發表 X 2
原帖由 makkaho 於 2009-8-5 00:52 發表 有d女仔戴眼鏡真係會靚d 不過係咀咀既時候副眼鏡會好阻定姐...
原帖由 makkaho 於 2009-8-5 12:46 AM 發表 睇返同一屋簷下的收視 再睇返而家畢沙必的收視 我係江口一定喊到2行血淚出黎
原帖由 李喂凸 於 2009-8-5 02:15 AM 發表 酒井消息搞到我看書都唔想熄電腦 於我,安室同佢係我頭2個迷既偶像
原帖由 makkaho 於 2009-8-5 02:26 AM 發表 酒井法子真係細細個就睇
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:45 , Processed in 0.028774 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.