原帖由 天才守門員 於 2009-8-3 11:34 PM 發表 但你地簽老鬼係貪平同即食
使用道具 舉報
原帖由 射手shooter 於 2009-8-3 11:14 PM 發表 夾埋個MV就好正
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 11:42 PM 發表 當初傳果d列貝利,卡斯唐,卡辛奴,施仙奴 變左費華利,奧利華拉,朗拿度同OOOO(雖然唔係後2者米蘭都唔會執返個歐聯)
原帖由 天才守門員 於 2009-8-3 11:43 PM 發表 貝老唔肯洗錢都好耐啦,無計架
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 11:45 PM 發表 至慘果4件除左費華利係free之外,其餘3件都係貴野 果陣卡辛奴低潮,施仙奴又未算好有名,果筆錢再加多少少已經全部打包啦
原帖由 天才守門員 於 2009-8-3 11:48 PM 發表 朗拿度我記得唔係好貴吧?
原帖由 Keith 於 2009-8-3 11:49 PM 發表 卡辛奴去米蘭又未必翻生架啫
原帖由 makkaho 於 2009-8-3 23:52 發表 點估到佢返唔返生 我又點估到到今時今日米蘭最可靠的前鋒竟然仲係恩沙基丫...
原帖由 AC米仔 於 2009-8-4 12:15 AM 發表 卡辛奴來唔到好大程度係因為馬隊
原帖由 makkaho 於 2009-8-4 00:17 發表 我記得果陣有報導話馬隊長係更衣室帶頭反對佢黎...
原帖由 橋子 於 2009-8-4 08:00 AM 發表 乙男 都想不到咁好笑… 男女主角的反差滿大的… 第四套追看確定
原帖由 anto 於 2009-8-4 10:03 AM 發表 帆 片尾個度夏帆型到爆
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:50 , Processed in 0.030645 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.