使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-7 09:29 PM 發表 83580[/attachimg] 季季開頭都係江口路過醫院後重聚,真係有緣 菜竟然記得髏羅毛個名 咁多集入面毛最少戲 笑左 83581 ...
原帖由 Donald 於 2009-8-7 10:22 PM 發表 最尾幾分鐘都要比埋第四輯開頭 不過今集回帶部份很不錯
原帖由 李喂凸 於 2009-8-7 10:39 PM 發表 終於呢個時間看到LAST FRD 或者除左我 冇人會未睇哂 播到而家,只睇3集 又唔重播,音樂同劇集都重韓>>日
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-7 11:03 PM 發表 消防員個part
原帖由 Eggio 於 2009-8-7 08:00 PM 發表 法甲球會波爾多的摩洛哥前鋒查馬克,獲教練白蘭斯證實,48小時內可能轉投英超勁旅阿仙奴。 其實點解唔針佢隊友卡雲拿基?
原帖由 李喂凸 於 2009-8-7 11:22 PM 發表 ??? 我在說看電視LAST FRIENDS中 而家先追番
原帖由 Eggio 於 2009-8-7 11:31 PM 發表 岩岩看完左,樹
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-8-7 23:27 發表 白蘭斯話如果阿仙奴真係想要佢,可以48小時內就買到 佢質疑緊阿仙奴係咪真係想要佢
原帖由 李喂凸 於 2009-8-7 11:36 PM 發表 也是說香港電視台 看重韓多於日者 稍看過韓國類似music station節目,加上韓劇,電影 慢覺韓男人已比日本男人好 而且陽剛味更重,荷里活都岩
原帖由 李喂凸 於 2009-8-7 11:38 PM 發表 看極集集高潮都係 1.樹比賽,等美知留出現 2.錦戶戴老馬上身打人
原帖由 Eggio 於 2009-8-7 11:43 PM 發表 看點不嬲都係睇阿戴打7長7架啦
原帖由 橋子 於 2009-8-7 11:37 PM 發表 不得不認同 韓國實力已不輸日本了…
原帖由 李喂凸 於 2009-8-7 11:48 PM 發表 男演員還好 仲有數個頂得住 女演員就慘了 搵個氣場勁d 大家姐都冇 下下都小雪(奇怪筱原涼子冇機會) 搞到成日都搵韓女或鞏俐
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:14 , Processed in 0.025927 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.