您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-8-8 04:24 PM 發表 真係爛 劇本不濟,只識玩場面 又玩哂暗喻,符號,搵鬼明咩
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-8 03:45 PM 發表 爛尾? 83589
原帖由 makkaho 於 2009-8-8 05:37 PM 發表 下星期六無記有 大
原帖由 makkaho 於 2009-8-8 02:12 PM 發表 ???
原帖由 橋子 於 2009-8-8 04:48 PM 發表 日本人對秋生哥仍停留在人肉叉燒包…
原帖由 李喂凸 於 2009-8-8 08:15 PM 發表 日本人? 這是香港片來的 秋生哥入面葡文,普通話又英文 小田切仲普通話配音 去!咁都去到威尼斯參展
原帖由 oolongtea 於 2009-8-8 08:17 PM 發表 呢套應只有 會睇吧 渡部篤郎主演「外事警察」制作開始! http://www.nhk.or.jp/dramatopics-blog/6000/24118.html 11月からの土曜ドラマは「外事警察」。 麻生幾さん原作の「外事警察」 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:13 , Processed in 0.035741 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.