原帖由 anto 於 2009-9-14 11:00 PM 發表 除左今年同娛樂圈血流史,我次次都有入場睇 今年第一次買唔到飛
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-9-14 11:00 PM 發表 13LtKe1fPGY 強~
原帖由 橋子 於 2009-9-14 10:59 PM 發表 有無人會話 文言文不符現時的思想…
原帖由 橋子 於 2009-9-14 11:01 PM 發表 我而家覺只得老莊、史記、左傳 及魏晉、宋代古文有讀的價值
原帖由 Eggio 於 2009-9-14 11:03 PM 發表 痴線的 古時的人寫文章唔係for而家d人睇的嘛 就算不符現時的思想咁又點?有幾奇?
原帖由 hoyte 於 2009-9-14 11:01 PM 發表 越大獲越快樂果次我都買唔到飛
原帖由 天才守門員 於 2009-9-14 11:05 PM 發表 我會話多9餘,好多野依家仍然都係個班死鬼講落的 我地仍然走唔出
原帖由 李喂凸 於 2009-9-14 11:06 PM 發表 X! 去玩AMERICAN IDOL都唔失禮啦
原帖由 Eggio 於 2009-9-14 11:07 PM 發表 即係非禮勿視果類?
原帖由 Eggio 於 2009-9-14 11:04 PM 發表 我行運 前晚突然有frd話多左張飛可以劉備我
原帖由 hoyte 於 2009-9-14 10:57 PM 發表 你當年入場睇? 上網睇資料好似幫人頂左個場來做 btw,睇緊佢n年套電影,好很正
原帖由 天才守門員 於 2009-9-14 11:08 PM 發表 逍遙 忠義
原帖由 橋子 於 2009-9-14 11:11 PM 發表 我覺都係寫給自high的 那時的一般庶民都未必讀得懂 仲要有階級問題 不過而家的中國內地 這個問題好似依然存在
原帖由 天才守門員 於 2009-9-14 10:56 PM 發表 現在好像不會了 我的年代仍會
原帖由 橋子 於 2009-9-14 11:12 PM 發表 反而日本沒有這種包伏…
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:41 , Processed in 0.027895 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.