原帖由 Donald 於 2009-9-20 10:20 PM 發表 聽李榮基同鄭兆聰兩條曼友講曼聯D波真係好痛苦
使用道具 舉報
原帖由 ohcl 於 2009-9-20 10:45 PM 發表 曲味濃郁
原帖由 henrytam 於 2009-9-20 10:40 PM 發表 聽來做乜啦,俾著我呢d葡萄西輸家,有得睇/聽都廢事自取其辱咁去睇/聽
原帖由 anto 於 2009-9-20 10:41 PM 發表 利車阿咁樣你地又另一番言論了 其實果個topic無人明白我
原帖由 henrytam 於 2009-9-20 11:13 PM 發表 曲下緩和下笑下乜算囉 雖然可能你唔會覺得好笑
原帖由 henrytam 於 2009-9-20 11:13 PM 發表 冇既,利車阿咁樣你地又另一番言論了 u are daxn right
原帖由 Keith 於 2009-9-20 11:14 PM 發表 等車仔完場先有重播睇 食下花生先
原帖由 Donald 於 2009-9-20 10:47 PM 發表 其實之前李榮基之前都OK,過到NOW就堅哥上身 爭在未講出口話曼城抵_死
原帖由 Eggio 於 2009-9-20 11:26 PM 發表 但係條友好似係利迷
原帖由 anto 於 2009-9-20 11:13 PM 發表 我錯了
原帖由 Donald 於 2009-9-20 11:50 PM 發表 可能係NOW官方立場
原帖由 Eggio 於 2009-9-20 11:50 PM 發表 其實有乜評述員唔係曼迷?
原帖由 anto 於 2009-9-20 11:51 PM 發表 no
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 23:38 , Processed in 0.043786 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.