原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 09:33 PM 發表 李昊嘉唱得唔夠絕望
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-11-22 09:33 PM 發表 亞洲星光大道真係越黎越好睇 羅力威
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 21:33 發表 李昊嘉唱得唔夠絕望
原帖由 Donald 於 2009-11-22 09:34 PM 發表 聲靚但冇感情
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 09:35 PM 發表 決賽已經無哂飛,我個FRD都幫唔到我撲 我仲想約人睇的
原帖由 Donald 於 2009-11-22 21:34 發表 聲靚但冇感情
原帖由 Donald 於 2009-11-22 09:36 PM 發表 冇晒飛 仲想現場睇下威威
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 21:35 發表 決賽已經無哂飛,我個FRD都幫唔到我撲 我仲想約人睇的
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-22 09:37 PM 發表 搽定太陽油喇我, 嚟啦..
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 04:45 PM 發表 人地可以TRY HER BREAST當然可以開開心心頹頹廢廢,我呢D只好自己TRY MY BEST
原帖由 橙色力量 於 2009-11-22 09:40 PM 發表 你點知架?
原帖由 makkaho 於 2009-11-22 09:39 PM 發表 side氣啦,咪俾我批死佢有飛都未必夠膽約人去
原帖由 makkaho 於 2009-11-22 21:39 發表 side氣啦,咪俾我批死佢有飛都未必夠膽約人去
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-22 09:42 PM 發表 『我班倒兩張飛呀!我............你同你男朋友去啦』
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-22 21:42 發表 『我班倒兩張飛呀!我............你同你男朋友去啦』
原帖由 Donald 於 2009-11-22 21:42 發表 周國豐今次講得幾好
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:50 , Processed in 0.042878 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.