原帖由 Donald 於 2009-11-22 22:00 發表 條友唱到冇神冇氣
使用道具 舉報
原帖由 AC米仔 於 2009-11-22 22:01 發表 真係女仔唱架? 我冇睇
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-22 10:03 PM 發表 你呢d係追都未追過 成功都變失敗
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 10:04 PM 發表 成功,失敗,浪裡看不出有未有
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 10:05 PM 發表 當奴點睇古卓文?夠唔夠 ?
原帖由 makkaho 於 2009-11-22 10:01 PM 發表 你答佢因為你係唔使9女,俾女9就得咪得囉 你個表妹仲好笑
原帖由 Donald 於 2009-11-22 22:07 發表 太姣,塊面又好似圓碌碌咁,唔夠威威咁Man
原帖由 Donald 於 2009-11-22 22:09 發表 豹哥真係好型棍
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-22 10:09 PM 發表 落機在望?
原帖由 Donald 於 2009-11-22 10:10 PM 發表 就係鍾意佢夠MAN
原帖由 天才守門員 於 2009-11-22 10:11 PM 發表 狂野JACK仲MAN啊
原帖由 Keith 於 2009-11-22 10:08 PM 發表 講出嚟都冇人信喇 我又有寫扑又冇哂黑點吸引異性 佢啲野真係冇乜性趣囉 佢FB add我個request都未accept
原帖由 makkaho 於 2009-11-22 22:14 發表 打針都冇咁快就俾人追和
原帖由 Donald 於 2009-11-22 22:16 發表 張佳添
原帖由 makkaho 於 2009-11-22 10:13 PM 發表 你有不易動怒的EQ喎 半夜3點我細佬無啦啦同我講好煩,話佢係咁SMS佢
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:03 , Processed in 0.032144 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.