找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: kimqo

合力制作FM2010港甲頭像

[複製鏈接]
發表於 2009-12-15 12:45:26 | 顯示全部樓層
原帖由 sasasa92 於 2009-12-12  10:43 AM 發表

正!!
我想知依家有冇人整緊乙丙組頭像?

發一個HKFC潛力球員Gianni Melwani頭像
(張素材真係搵左好耐, 仲要得80x96)

我上足總網就搵到啦....好難咩???

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-15 13:06:58 | 顯示全部樓層
原帖由 文武 於 2009-12-15  12:45 PM 發表

我上足總網就搵到啦....好難咩???

你勁,我係足總網搵唔到
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-15 13:12:28 | 顯示全部樓層
原帖由 sasasa92 於 2009-12-15  01:06 PM 發表

你勁,我係足總網搵唔到

好easy咋.....哈哈,幫手整乙丙組好嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-15 17:52:34 | 顯示全部樓層
原帖由 文武 於 2009-12-15  01:12 PM 發表

好easy咋.....哈哈,幫手整乙丙組好嗎?

無問題,但我有時間先會整…
我加你MSN,介唔介意?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-16 14:02:42 | 顯示全部樓層
原帖由 sasasa92 於 2009-12-15  05:52 PM 發表

無問題,但我有時間先會整…
我加你MSN,介唔介意?

好!!!
good job!!!!
我整左兩隊架啦,我send比你啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-24 21:35:42 | 顯示全部樓層
原帖由 文武 於 2009-12-16  02:02 PM 發表

好!!!
good job!!!!
我整左兩隊架啦,我send比你啦

福建、港會和葵青已經完成
只係差UID未搵

另外,我在此求前港腳張國龍的照片,我真係完全搵唔到佢既相…

[ 本帖最後由 sasasa92 於 2009-12-25  01:07 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-1-13 23:52:18 | 顯示全部樓層
config點樣整架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 03:53:55 | 顯示全部樓層
好正呀...多謝晒各位師兄既努力
support你地
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-6 05:28:10 | 顯示全部樓層
ray果到死link
dl唔到~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-5-23 18:21:03 | 顯示全部樓層
thx a lot man!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-5-31 21:23:16 | 顯示全部樓層
thanks x 9999999999999999999999
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-21 13:33:57 | 顯示全部樓層
謝謝分享。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:08 , Processed in 0.039847 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表