原帖由 sasasa92 於 2009-12-12 10:43 AM 發表 正!! 我想知依家有冇人整緊乙丙組頭像? 發一個HKFC潛力球員Gianni Melwani頭像 (張素材真係搵左好耐, 仲要得80x96)
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 文武 於 2009-12-15 12:45 PM 發表 我上足總網就搵到啦....好難咩???
原帖由 sasasa92 於 2009-12-15 01:06 PM 發表 你勁,我係足總網搵唔到
原帖由 文武 於 2009-12-15 01:12 PM 發表 好easy咋.....哈哈,幫手整乙丙組好嗎?
原帖由 sasasa92 於 2009-12-15 05:52 PM 發表 無問題,但我有時間先會整… 我加你MSN,介唔介意?
原帖由 文武 於 2009-12-16 02:02 PM 發表 好!!! good job!!!! 我整左兩隊架啦,我send比你啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 06:37 , Processed in 0.035777 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.