原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-3 11:51 PM 發表 唉! 人人有本難唸的經 況且人不就是為了得到, 得不到, 失去, 諸如此類而煩嗎?
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2009-12-4 00:10 發表 我討厭沒有行動就想得到,永遠只想不勞而獲的人
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-4 12:13 AM 發表 這個同意喎 我會說 其實世上只有少數人追求公平 太多人死好命, 得到比佢地應得嘅多太離譜地多 又太多人類似你以上所講果款
原帖由 makkaho 於 2009-12-4 00:23 發表 呢個世界上係冇公平的 所以想得到就要自己爭取,靠自己又好,靠人又好,踩住人上位又好 我認我係一個為求達到目的可以不擇手段的人黎 ...
原帖由 makkaho 於 2009-12-4 12:23 AM 發表 呢個世界上係冇公平的 所以想得到就要自己爭取,靠自己又好,靠人又好,踩住人上位又好 我認我係一個為求達到目的可以不擇手段的人黎 ...
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 01:01 AM 發表 呢樣我知,但唔該唔好講到不擇手段好應該,甚至講到唔不擇手段個d人係on9 呢樣野,香港人真係好扑街,曹仁超個篇訪問真係一流的
原帖由 makkaho 於 2009-12-4 01:04 AM 發表 你睇黎唔係好明我講乜
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 01:11 AM 發表 我知你想講d咩,去9女嘛
原帖由 makkaho 於 2009-12-4 01:16 AM 發表 明就最好 咪成日冇行動就怨咩都冇先得架 唔係一定要不擇手段,而係想你明白機會係自己爭取,唔會有人塞落你褲袋架
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-4 07:41 AM 發表 Full list: 【NTV】 紅字應看 藍字觀測
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:13 , Processed in 0.038368 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.