原帖由 makkaho 於 2009-12-3 11:35 PM 發表 點解我一D都感覺唔到你地有負能量
使用道具 舉報
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-4 12:29 AM 發表 我認我不敢先辭職後找工,或賠錢辭工
原帖由 anto 於 2009-12-4 11:35 AM 發表 想問好耐,你係咪牙醫?
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-3 09:34 PM 發表 點解用mpc睇mpeg會窒,但用wmp就唔會既
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 21:16 發表 收到一個難以拒絕的邀請
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 09:16 PM 發表 收到一個難以拒絕的邀請
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-4 09:38 PM 發表 Take it with both hands then.
原帖由 Eggio 於 2009-12-4 09:40 PM 發表 ?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 21:40 發表 但接受這邀請,只怕成功的機會也不大,但也會試試吧..........
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-4 09:43 PM 發表 儲點經歷換些經驗 人生該是這樣的
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 09:44 PM 發表 也對,反正我也想試一試 只是就算真係爆大冷成功左,我覺得我自己唔會做得掂
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-4 09:48 PM 發表 香港的前途靠晒你了!
原帖由 天才守門員 於 2009-12-4 09:50 PM 發表 武藤國光腔:我是改變香港的男人! 押尾學係唔係做過日劇版的國光?
原帖由 makkaho 於 2009-12-5 12:02 AM 發表 睇到天才張相真係好想加首誰明浪子心落去做Background music
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 10:00 , Processed in 0.032512 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.