使用道具 舉報
原帖由 hoyte 於 2009-12-6 11:13 PM 發表
原帖由 makkaho 於 2009-12-6 11:17 PM 發表 喂係咪星期二睇架 唔睇我有第二樣野做架,快d決定得唔得
原帖由 天才守門員 於 2009-12-6 11:18 PM 發表 係,係係,係係係
原帖由 Donald 於 2009-12-6 11:37 PM 發表 SMS個度都唔止0.1分喇 假到
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-6 11:38 PM 發表 即係今日佢輸左
原帖由 henrytam 於 2009-12-6 11:35 PM 發表 我個fd話唔睇 咁我可能過來,不過星期二係咪真係得架?
原帖由 makkaho 於 2009-12-6 11:43 PM 發表 個個都淨係話OK,但係就咩都未plan好 你地plan好晒我就join你地,而家隊波唔夠人,而家你地又未plan好,聽日都未傾掂咁我去幫隊波手算
原帖由 henrytam 於 2009-12-6 11:50 PM 發表 你要踢波咁不如第二日? 其實上到幾時? 我星期四唔得
原帖由 makkaho 於 2009-12-6 11:56 PM 發表 其實我冇所謂,波成日都有得踢,不過我如果早d知道你地呢邊點樣我可以早d決擇嘛 岩岩先上,未來2個星期都仲有得睇啦
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-7 12:00 AM 發表 不可能,明顯是聖誕前攝期作
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 12:01 , Processed in 0.038310 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.