原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 11:10 PM 發表 聖誕節要在屋企搵書兼做PAPER,我應該高興定唔高興
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2009-12-18 11:13 PM 發表 通常聖誕節都要溫習ga la
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 11:12 PM 發表 公價500,點解貴成倍
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-18 11:14 PM 發表 文華東方,哥哥跳摟哪處
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 23:16 發表 唔去囉
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-18 11:17 PM 發表 唔去唔駛俾?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 11:18 PM 發表 老馮要比啊!?
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 23:18 發表 老馮要比啊!?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-18 11:29 PM 發表 不是的嗎? 1月31日我妹夫家姐請飲
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 23:30 發表 唔熟咪唔比囉
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-18 11:32 PM 發表 唔熟, 但理論上親 人情我爸會俾晒全家 問題係我未搵到藉口唔去 雖則去都冇所謂
原帖由 makkaho 於 2009-12-18 11:42 PM 發表 去食伊麵食窮佢囉
原帖由 makkaho 於 2009-12-18 23:42 發表 去食伊麵食窮佢囉
原帖由 天才守門員 於 2009-12-18 11:42 PM 發表 果然係一個曲街
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-18 11:43 PM 發表 說真的 未試過學人去飲叫伊麵
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-18 11:55 PM 發表 其實依家仲有冇人會叫伊麵? 細個都好似見過下 大個左去飲,下午都係食蛋糕
原帖由 makkaho 於 2009-12-14 10:33 PM 發表 原來win7又有返死機就變藍畫面 好懷舊
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:25 , Processed in 0.032044 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.