原帖由 henrytam 於 2009-12-20 10:59 PM 發表 比卡超同戶田係咪繼續大茄?
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-12-20 09:40 PM 發表 原來H仲係米堡
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 12:22 AM 發表 茶大又去日本既
原帖由 oolongtea 於 2009-12-21 12:57 AM 發表 番o左o黎成三日 三十萬日圓全敗
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 01:09 AM 發表 幾時又再敗過?
原帖由 oolongtea 於 2009-12-21 01:34 AM 發表 最快都要年半之後了 I MISS OSAKA 同埋呢次更加確定揀邊個一齊去旅行 性格真係好重要
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-21 12:59 AM 發表 我此等窮人唯有嘆息一句有錢西
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 01:39 AM 發表 今次同朋友鬧左交?
原帖由 oolongtea 於 2009-12-21 01:49 發表 最後一日終於忍唔住同佢地開火 其實最大導火線係個fd個老婆 我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋 主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重 詳細就唔多講了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-21 01:55 AM 發表 明啦 你男人可能仲要忍讓你 你男人個 frd 就冇乜必要咯 冇得 wfc 的話, 面斥不雅就梗架喇 唔係個個都會好似天才咁對阿嫂囉
原帖由 oolongtea 於 2009-12-21 01:49 AM 發表 最後一日終於忍唔住同佢地開火 其實最大導火線係個fd個老婆 我唔係俾面個fdo既話已經o係機場鬧到佢摺埋 主要係做人o既分寸問題,有o的基本事情咁大個人無可能唔識衡量輕重 詳細就唔多講了 ...
原帖由 henrytam 於 2009-12-21 02:11 發表 朋友妻,不可小?
原帖由 henrytam 於 2009-12-21 02:20 AM 發表 越來越覺得自己堅決反曼的路線是對的
原帖由 hoyte 於 2009-12-21 12:21 AM 發表 被古列迪斯弱點攻擊嗎?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:10 , Processed in 0.026069 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.