原帖由 makkaho 於 2009-12-24 01:26 AM 發表 打PSP又真係怪左D 你話一齊玩WII,玩winning/fifa就話姐
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-12-24 01:26 AM 發表 本來諗住睇福爾摩斯,聽完家姐劇透決定睇十月圍城 連MK仔都看到哭了
原帖由 makkaho 於 2009-12-24 01:27 AM 發表 我建議你都係睇返福爾摩斯
原帖由 Donald 於 2009-12-24 01:28 AM 發表 一家大細玩WII堅係正
原帖由 Donald 於 2009-12-24 01:29 AM 發表 我覺得男主角唔夠靚仔
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-24 01:31 發表 搞錯
原帖由 ken809 於 2009-12-24 01:29 AM 發表 死得了 細佬班同學今晚係度過夜 唔夠精神見人都得了...
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-24 01:33 AM 發表 打psp打通頂?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-12-24 01:32 AM 發表 你總不會跟 D&H 評男色吧..
原帖由 ken809 於 2009-12-24 01:30 AM 發表 之前要湊我表妹 做哂功課之後同佢一齊玩
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-24 01:33 發表 打psp打通頂?
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-24 01:31 AM 發表 搞錯
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-24 01:35 AM 發表 好過打JJ打通頂
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-12-24 01:35 發表 好過打JJ打通頂
原帖由 makkaho 於 2009-12-24 01:36 AM 發表 得唔得呀
原帖由 henrytam 於 2009-12-24 01:35 AM 發表 有幾怪? 好過去M記
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 18:59 , Processed in 0.038580 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.