使用道具 舉報
原帖由 橋子 於 2009-12-25 12:47 AM 發表 下季日劇 其實無一套真有興趣
原帖由 hoyte 於 2009-12-24 06:16 PM 發表 岩岩見到西巴
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-25 09:40 AM 發表 邊度?
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-25 03:34 AM 發表 咩事
原帖由 hoyte 於 2009-12-25 02:27 PM 發表 本身心情唔多好 又同呢個friend之前已經有d摩擦 尋日傾傾下計,佢彈左句"去外國就好啦,係香港讀唔掂就係外國幾條a"類似呢d野 根手我聽到就發火... 其實諗落,係我小氣je... ...
原帖由 ken809 於 2009-12-25 06:00 PM 發表 同佢講一句:那又如何?
原帖由 hoyte 於 2009-12-25 02:24 PM 發表 元朗西鐵站,根手見你行左去東頭村
原帖由 cavasake 於 2009-12-25 10:12 AM 發表 れいにゃん, 来年要して努力を継続します あなたが新しいシングルの選抜になることを望みます 私があなたの~に引き続き応援に応じることができ とても来年あなた方が香港に来て公演することができることを望むように ...
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-25 06:20 PM 發表 大約係叫れいにゃん繼續加油 希望佢下年single被選中 會繼續支持佢 同希望佢下年會黎香港
原帖由 CYBASTER 於 2009-12-25 06:18 PM 發表 哦...返緊屋企拎相機同換短袖衫
原帖由 天才守門員 於 2009-12-25 06:27 PM 發表 10億買33歲的田中鬥莉王會唔會on9左d
原帖由 hoyte 於 2009-12-25 06:34 PM 發表 其實自己eq低.... 小小事就發嬲...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 20:59 , Processed in 0.033026 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.