您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-28 11:43 PM 發表 看來閒王聽朝又要 了
原帖由 henrytam 於 2009-12-28 02:10 AM 發表 希望有人會明白我很無奈的天時地利人和論
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-29 12:36 AM 發表 今場車路士都令我明白
原帖由 Eggio 於 2009-12-29 12:36 AM 發表 車仔咁都羸到
原帖由 Donald 於 2009-12-29 12:37 AM 發表 球老烏笑左
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-29 12:38 AM 發表 好慘...笑唔出
原帖由 Donald 於 2009-12-29 12:38 AM 發表 H
原帖由 Eggio 於 2009-12-29 12:44 AM 發表 太強大!
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-29 12:37 AM 發表 俾左一個假希望我 今季玩完lu
原帖由 hoyte 於 2009-12-29 12:46 AM 發表 老實smalling今場真係踢得好
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-29 12:48 AM 發表 冇睇到? terry,施治,cole踢成點?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:25 , Processed in 0.039227 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.