原帖由 Eggio 於 2009-12-28 01:20 AM 發表 猴
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-12-28 02:10 AM 發表 希望有人會明白我很無奈的天時地利人和論
原帖由 anto 於 2009-12-28 11:21 AM 發表 經過上季被曼x反盤,作為利記fans,我深深感受到.
原帖由 Eggio 於 2009-12-28 11:49 AM 發表
原帖由 anto 於 2009-12-28 02:31 PM 發表 唔想係細粥被圍插死 謝4有邊方面係強過肥仔?謝4做到的肥仔一樣做到 於我肥仔真係近年最有天份既英人(我係利記fans都係咁話,所以好公正) 但問題係,當費老頭係佢同C9揀左後者做主角,而前 ...
原帖由 Smithy 於 2009-12-28 02:55 PM 發表 最有天份又唔會嗎 JC甚或Wilshere都好過佢啦 (定係你齋計前鋒 ) 佢最有靈氣都係拖肥個陣..過到曼魚冇耐已經變左頭牛
原帖由 anto 於 2009-12-28 03:22 PM 發表 中前場啦 佢係曼x頭果一年係最有靈氣的,跟住要就C9,就
原帖由 Smithy 於 2009-12-28 03:47 PM 發表 咁講真英芥蘭又真係冇咩人好有天份 最老土都係費蛇架啦, 好好地辣椒仔同ando都搞去踢防中
原帖由 天才守門員 於 2009-12-28 15:39 發表 靈氣大概早被污染,誰為了生活不變
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-28 05:49 PM 發表 維拉個班咪有天份 仲有連濃
原帖由 AC米仔 於 2009-12-28 20:35 發表 朗尼有乜問題?? 我覺得佢而家也不差wor 要揹起隊波?!根本冇咁既需要lor 只有二流球隊才要靈魂人物架姐
原帖由 Donald 於 2009-12-28 09:38 PM 發表
原帖由 Eggio 於 2009-12-28 09:47 PM 發表 佢係認真的
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:41 , Processed in 0.030946 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.