找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: ryan1111

應該是最好的日本聯賽patch

[複製鏈接]
發表於 2009-12-3 20:49:02 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-2  07:26 AM 發表

專心改的話幾個鐘搞掂
使唔使upload俾你玩?

好阿
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-4 00:16:13 | 顯示全部樓層
我用steam 玩ga, 我dl完放去邊ga要?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-4 20:33:18 | 顯示全部樓層
我果o個剩係整o左聯賽rules,db更新係完全0,點比?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-6 11:35:47 | 顯示全部樓層
我想問呢,players on xml係唔係都要down先得架?
同埋放係邊呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-6 15:50:57 | 顯示全部樓層
唔知點解會冇左national pool
次次都要自己search
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-7 12:08:48 | 顯示全部樓層
原帖由 singsing0731 於 2009-12-6  11:35 AM 發表
我想問呢,players on xml係唔係都要down先得架?
同埋放係邊呀?


有無人可以話俾我聽
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-8 17:01:15 | 顯示全部樓層
彈game既
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-8 20:31:19 | 顯示全部樓層
原帖由 講野無point的人 於 2009-12-8  05:01 PM 發表
彈game既

你咩版本
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-9 20:37:02 | 顯示全部樓層
原帖由 E02 於 2009-12-8  08:31 PM 發表

你咩版本

應該係10.1.1
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-10 00:07:58 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-12-2  07:26 AM 發表

專心改的話幾個鐘搞掂
使唔使upload俾你玩?

好想玩ar,幾時upload上黎日職中文名
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-10 11:55:45 | 顯示全部樓層
原帖由 講野無point的人 於 2009-12-8  05:01 PM 發表
彈game既

Me2
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-12-13 12:29:02 | 顯示全部樓層
仲未有人答我問題既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-1-6 22:56:24 | 顯示全部樓層
我用唔到...有冇人可以話我知擺係邊?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-1-13 09:43:31 | 顯示全部樓層
有2個同名既人,可以點解決呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-1-13 10:51:32 | 顯示全部樓層
一揀球隊就彈GAME,點樣解決呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-3 21:49:34 | 顯示全部樓層
謝謝啊.
請問, 係咪3part 都要download晒 ?
download 晒就擺晒係果個path 度 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 22:05:08 | 顯示全部樓層
clubs还是唔information
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-9 05:20:27 | 顯示全部樓層
整左好耐, 整極都show唔到真正球隊名,請教一下 :-

我係update左10.3先,跟住 :-

1.我已經係先install 球隊修改檔,
2. 先試Frank既日本聯賽補丁 + 聯賽資料,
(我係同時放左係My document > Sports Interactive > FM2010 > editor data )
3. 只係show 左假名

跟住我remove, 再試ryan呢個日本聯賽
1. 又係有install球隊修改檔,
2. 留返個Frank既日本聯賽補丁 + 呢個聯賽資料 + Japan player 檔,
3. 同樣放係My document > Sports Interactive > FM2010 > editor data
4. create new game 時show 左 J league 1,
5. 但入到add manager 時又變返假球隊名,

試左幾次都唔得, 請教下點裝呢 ?
駛唔駛 click skin cache ?

[ 本帖最後由 LFC07 於 2010-3-9  05:26 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-11 02:23:16 | 顯示全部樓層
樓上:
安裝方法:

1.將Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc\all
   和Sports Interactive\Football Manager 2010\data\updates\update-1030\db\1000\lnc\all裡的文件全部刪掉
  這些都是假名和灰人的文件

2.將fm2010_real_names_fix.lnc放到上面2個目錄中,這個文件是大部份賽事、國家和球會名稱的實名文件
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-11 20:36:35 | 顯示全部樓層
原帖由 kenlam1218 於 2010-3-11  02:23 發表
樓上:
安裝方法:

1.將Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc\all
   和Sports Interactive\Football Manager 2010\data\updates\update-1030\db\1000\lnc\all裡的文件全部刪掉
  這些都是假名 ...

謝謝回覆.
其實我一早已經delete晒同放晒,唔單止1000,1030,連之前剩低既1010,1020都搞埋,
都係唔得,所以,無奈地我決定放棄唔玩日本了.
Anyway,謝謝你的回覆.

[ 本帖最後由 LFC07 於 2010-3-11  08:37 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 06:37 , Processed in 0.033966 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表