使用道具 舉報
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 hoyte 於 2010-2-11 01:38 AM 發表 sorry西巴&飛驢我成程un腳
原帖由 李喂凸 於 2010-2-11 01:43 AM 發表
原帖由 李喂凸 於 2010-2-11 01:44 AM 發表 你唔似小巴唔叫落車既人喎
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-11 01:39 AM 發表
原帖由 橙色力量 於 2010-2-11 12:17 AM 發表 水已散,先前傑夫輕微受襲。但依然健在,回程狀況不明。
原帖由 hoyte 於 2010-2-11 01:44 AM 發表 hotdog
原帖由 李喂凸 於 2010-2-11 01:48 AM 發表 爛到唔想再講: 錄音定"前面天橋底有落" 下次搭車播囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:47 , Processed in 0.026502 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.