原帖由 Eggio 於 2010-2-24 11:21 PM 發表 一來唔想俾人見到我成個花痴咁 二來無target,這些機會.jpg
使用道具 舉報
原帖由 Eggio 於 2010-2-24 22:44 發表 Apple Daily 新邦民女陳嘉寶( Anjaylia)上大學後,減少工作量,她昨日在尖沙嘴出席 Peach John內衣騷,她示範清純小背心及棉質睡裙等。 Anjaylia透露做完騷後下午要上堂,她說:「第一次行睡衣,好緊張,啲背心都打晒底。」 徵校園男友 問 Anjaylia是否不接受內衣騷?她說:「我都冇身材,都唔似樣啦。」那大加酬勞可會考慮?她即說:「就算係,啲品牌都唔會諗起我。」不過她謂會偷偷在屋企試用 push up bra。 Anjaylia更謂上學沒有拖拍,也沒追求者,令她大感疑惑,她說:「我都好想快啲拍拖,好似公開徵友咁,學校都冇人追。」 老馬,願你的國來臨
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 Donald 於 2010-2-25 02:18 PM 發表 睇黎係時候轉會
原帖由 oolongtea 於 2010-2-24 11:10 PM 發表 北川o係自己個blog話自己完全唔識玩twitter 變o左劍心俾人圍了
原帖由 hoyte 於 2010-2-25 06:40 PM 發表 傑夫你係之前間uni揀左幾多個major(s)架?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25 06:43 PM 發表 1
原帖由 hoyte 於 2010-2-25 06:49 PM 發表 讀2/3個會否吃不消?
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25 06:51 PM 發表 讀兩個major係咪要讀多幾科? 你諗住讀咩?
原帖由 hoyte 於 2010-2-25 07:00 PM 發表 都係一樣 commerce
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25 07:04 PM 發表 兩個major搵工時應該型D? 係咪揀咩都得?係咪揀科自己有性趣架囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:59 , Processed in 0.048587 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.