找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-2-24 23:35:28 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-24  11:21 PM 發表

一來唔想俾人見到我成個花痴咁
二來無target,這些機會.jpg


大把老手都去唔到
你不是一個人行路
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 00:16:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-24  22:44 發表
Apple Daily

新邦民女陳嘉寶( Anjaylia)上大學後,減少工作量,她昨日在尖沙嘴出席 Peach John內衣騷,她示範清純小背心及棉質睡裙等。 Anjaylia透露做完騷後下午要上堂,她說:「第一次行睡衣,好緊張,啲背心都打晒底。」

徵校園男友

問 Anjaylia是否不接受內衣騷?她說:「我都冇身材,都唔似樣啦。」那大加酬勞可會考慮?她即說:「就算係,啲品牌都唔會諗起我。」不過她謂會偷偷在屋企試用 push up bra。 Anjaylia更謂上學沒有拖拍,也沒追求者,令她大感疑惑,她說:「我都好想快啲拍拖,好似公開徵友咁,學校都冇人追。」

老馬,願你的國來臨




做港版勵志哥!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 02:26:35 | 顯示全部樓層
◎日21「新参者」原作東野圭吾 W真野勝成 牧野圭祐 P伊與田英徳 中井芳彦 D山室大輔 平野俊一 石井康晴
    阿部寛 溝端淳平 向井理 木村祐一 笹野高史 原田美枝子 三浦友和

有9D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 02:33:38 | 顯示全部樓層



回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 12:16:03 | 顯示全部樓層
產已破

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-25 13:40:46 | 顯示全部樓層
◎火22「チーム・バチスタ2~ジェネラル・ルージュの凱旋」原作海堂尊
    伊藤淳史 加藤あい 白石美帆 西島秀俊 仲村トオル

除o左第一個之外cast吸引過日9喎
第一輯好唔好睇?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 14:15:25 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-24  11:21 PM 發表

一來唔想俾人見到我成個花痴咁
二來無target,這些機會.jpg


咁鬼多人邊會比人認到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 14:18:18 | 顯示全部樓層
睇黎係時候轉會
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 14:19:11 | 顯示全部樓層






me too
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-25 14:47:05 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-25  02:18 PM 發表
睇黎係時候轉會


反町,速水同毛潛哂底之後
你還不明白這是燈神的宿命嗎?

去找村姑吧,不要攪我的樹同田
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 16:11:56 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-24  11:10 PM 發表


北川o係自己個blog話自己完全唔識玩twitter
變o左劍心俾人圍了


那寫這套劇就…為何?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 16:12:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-25  02:18 PM 發表
睇黎係時候轉會


毛會轉會?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 18:40:29 | 顯示全部樓層
傑夫你係之前間uni揀左幾多個major(s)架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 18:43:30 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-25  06:40 PM 發表
傑夫你係之前間uni揀左幾多個major(s)架?

1
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 18:49:26 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25  06:43 PM 發表

1

讀2/3個會否吃不消?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 18:51:42 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-25  06:49 PM 發表

讀2/3個會否吃不消?

讀兩個major係咪要讀多幾科?
你諗住讀咩?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 19:00:00 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25  06:51 PM 發表

讀兩個major係咪要讀多幾科?
你諗住讀咩?

都係一樣
finance,management

[ 本帖最後由 hoyte 於 2010-2-25  07:05 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 19:01:38 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 19:04:15 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-2-25  07:00 PM 發表

都係一樣
commerce

兩個major搵工時應該型D?
係咪揀咩都得?係咪揀科自己有性趣架囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-25 19:06:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-25  07:04 PM 發表

兩個major搵工時應該型D?
係咪揀咩都得?係咪揀科自己有性趣架囉

finance就鐵膽
management就諗緊讀唔讀...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:59 , Processed in 0.048587 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表