原帖由 小妖 於 2010-3-10 12:40 AM 發表 無commercial experience 就難D law 兩者既分別實在太大 不過寫就梗係寫高DD啦 反正過多兩年有番D exp. 轉一轉高8k10k都唔出奇
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-3-10 12:37 AM 發表 我唔明馬英九有幾廢? 有沒有例子?
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10 12:15 AM 發表 那是姊妹的妹妹
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-10 12:51 AM 發表 無關係,照9
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10 12:53 AM 發表 那是中四學生
原帖由 橋子 於 2010-3-10 12:46 AM 發表 ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定, 會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷, 但這點馬政府好似仍說唔清楚喎
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-10 12:54 AM 發表 中四唔9得?
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-10 12:54 AM 發表 結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-10 12:39 AM 發表 按慣例 都係同屋企人食晚飯渡過 後日就同大學同學+日本人食飯 之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10 12:55 AM 發表 我對小妹妹無興趣
原帖由 小妖 於 2010-3-10 12:56 AM 發表 全世界有邊個地方唔乞中國
原帖由 李喂凸 於 2010-3-10 12:57 AM 發表 我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係) keep一齊慶祝3年 都停左了
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-10 12:59 AM 發表 其實真係好難keep 越大時間越難就
原帖由 makkaho 於 2010-3-10 01:04 AM 發表 中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎
原帖由 李喂凸 於 2010-3-10 01:08 AM 發表 佢睇太多歷史古書了 道德銣鎖太深
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 11:19 , Processed in 0.033800 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.