找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: makkaho

日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-10 00:45:29 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-3-10  12:40 AM 發表


無commercial experience 就難D law

兩者既分別實在太大

不過寫就梗係寫高DD啦

反正過多兩年有番D exp. 轉一轉高8k10k都唔出奇

希望啦

thanks for information
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:46:12 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-3-10  12:37 AM 發表

我唔明馬英九有幾廢?

有沒有例子?


ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:51:49 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10  12:15 AM 發表

那是姊妹的妹妹

無關係,照9
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:52:46 | 顯示全部樓層
HB
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:53:32 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-10  12:51 AM 發表

無關係,照9

那是中四學生
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:53:37 | 顯示全部樓層
903宜家個電話,令我想起某人喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:54:05 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10  12:53 AM 發表

那是中四學生

中四唔9得?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:54:46 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-3-10  12:46 AM 發表


ECFA係目前台灣一個議題,不過擔心和中共簽定呢個經貿協定,
會影響競爭力不足既產業,然後中國大量傾銷,
但這點馬政府好似仍說唔清楚喎

結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:55:20 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-10  12:54 AM 發表

中四唔9得?

我對小妹妹無興趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:56:12 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-10  12:54 AM 發表

結果會好似香港CEPA 咁每個行業都乞中國


全世界有邊個地方唔乞中國
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:57:12 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-10  12:39 AM 發表

按慣例
都係同屋企人食晚飯渡過
後日就同大學同學+日本人食飯
之後會再分別同兩位同年同月同日生既中學同學慶祝

我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:57:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10  12:55 AM 發表

我對小妹妹無興趣

你用魅力吸引小妹妹應該較大機會成功喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:58:38 | 顯示全部樓層
原帖由 小妖 於 2010-3-10  12:56 AM 發表


全世界有邊個地方唔乞中國

低裝的乞
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 00:59:56 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-10  12:57 AM 發表

我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了

其實真係好難keep
越大時間越難就
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-10 01:02:41 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10  12:53 AM 發表

那是中四學生

有咩問題?
而家叫你去老強佢咩
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-10 01:03:56 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-10  12:57 AM 發表

我都有個早我一日出生同學(其實沙基都係)
keep一齊慶祝3年
都停左了

我淨係知我每年去K房睇歐聯決賽都有蛋糕食
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-10 01:04:48 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-10  12:55 AM 發表

我對小妹妹無興趣

中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 01:05:54 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-3-10  12:59 AM 發表

其實真係好難keep
越大時間越難就

忙到hihi
早一個月約,或遷就佢改時間
點都夾到既

最心淡都係
朋友係咪有誠意同係咪真想見人
打極電話,又留言都唔覆
覆又話"睇點先,到時先算"
呢的我不會再搵了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-10 01:08:00 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-10  01:04 AM 發表

中四唔係小妹妹啦下話,16歲喇喎
佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-10 01:10:43 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-10  01:08 AM 發表
佢睇太多歷史古書了
道德銣鎖太深

X,以前D女12,3歲就嫁人16歲就生仔,30零歲抱孫架喇喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 11:19 , Processed in 0.033800 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表