原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-26 07:57 PM 發表 Alice Japan 吧
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:32 PM 發表 我又唔覺得佢可以爬到上可以影響社民連的POST
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-26 08:36 PM 發表 你們讓給公民袋司徒的原因? 難道下次立法會要馬來港島?
原帖由 小妖 於 2010-7-26 08:37 PM 發表 我更加驚係某位仁兄成為新台灣人/台灣之子第二
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:38 PM 發表 司馬文一黎真係落區早D 二黎...........佢話選之前係完全無同黨交代...........視黨如無物............ 唔撚知............可能跟我老闆隊尾都唔定............因為佢區議會好可能去將軍澳個邊選 ...
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:39 PM 發表 佢............算撚數啦............見撚哂底,,,,,,,,,,,,,如果你係講緊老豆係立法局議員個位
原帖由 小妖 於 2010-7-26 08:43 PM 發表 佢唔係係好多死士支持者? reporter 好多人都係支持佢
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-26 08:42 PM 發表 從這兩句,都幾肯定馬不甘心第二,好大機會港島,更可能追擊聞煮檔的
原帖由 古都 於 2010-7-26 08:44 PM 發表 司馬文係咪想係海下起樓果個
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:45 PM 發表 人網個D就算撚數啦...........分身仲多過你同
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-26 08:47 PM 發表 不是揭發麼
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:46 PM 發表 港島真係唔撚知 如果跟老闆隊尾都高機會
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-26 08:48 PM 發表 港島頂阿牛,打甘龜,策略上選擇好正常
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 08:49 PM 發表 你當阿季流架
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-7-26 08:50 PM 發表 當
原帖由 小妖 於 2010-7-26 08:53 PM 發表 睇個款同馬生差唔多
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 06:12 , Processed in 0.023702 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.