找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

[電視] 日藝183劇場 -國境之南.太陽之西

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-7-26 03:58:59 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26  03:55 AM 發表

你唔post我都未睇過

你冇我追香水咁神心喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 04:01:01 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26  03:58 AM 發表

你冇我追香水咁神心喎

追aiko果邊都仲好貼既
ikimonogakari就有繼續聽,但可能始終冇一個好既forum,冇跟得咁貼
同埋出得太密啦,雖然都仲keep到水準
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-26 04:03:18 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26  03:54 AM 發表


佢日文叻我好多

主導?

興趣都岩埋,太match
喜歡嵐之類?

邊個強勢,邊個話事,渣主意之類囉
都係二個平衡最好了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 04:05:37 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26  03:52 AM 發表
喜唔喜日本野?
呢次要拎番d主導啦

要講邊個主導邊個唔主導的話就已經是輸了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 04:07:05 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26  04:03 AM 發表

興趣都岩埋,太match
喜歡嵐之類?

邊個強勢,邊個話事,渣主意之類囉
都係二個平衡最好了

....咁你都知

而家係最好既情況了
其實可能因為上一次真係太失敗,所以今次真係覺得性格夾同好先開始
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-26 04:15:17 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-7-26  04:05 AM 發表

要講邊個主導邊個唔主導的話就已經是輸了

吸收歷史教訓先咁講
一開始唔想煩,妳話哂事啦
女覺受尊重,甜蜜
但之後慢慢下來,慣左咁,就咩都要控制權

可能因"佢唔係d咁既人來"就放鬆哂
將來既事好難預
做好預備係必須

當然平衡,輪流來
或一個願捱哂(好難)就最好

短則去一次自由旅行
長則同居
係好考驗二個人關係
我就係衰哂二關

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-7-26  04:16 AM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 04:17:27 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26  04:15 AM 發表

吸收歷史教訓先咁講
一開始唔想煩,妳話哂事啦
女覺受尊重,甜蜜
但之後慢慢下來,慣左咁,就咩都要控制權

可能因"佢唔係d咁既人來"就放鬆哂
將來既事好難預
做好預備係必須

當然平衡,輪流來
或一個願捱哂(好難)就最 ...

我意思就係咁者
即係如果有其中一個係主導的感覺的話,就隨時出事了

如果你enjoy緊的話,就算有其中一個主導你都唔會有咁既想法/意識
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-7-26 04:20:59 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26  04:07 AM 發表

....咁你都知

而家係最好既情況了
其實可能因為上一次真係太失敗,所以今次真係覺得性格夾同好先開始

因為二宮和也
問佢"我似唔似二宮?"

oh~it's destiny
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 08:41:35 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  12:24 AM 發表
今日幫民主女神拎袋

who? 殺全家定拎手袋
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 08:43:20 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  02:25 AM 發表

小弟對於派卡片的興趣不大

又話要做最top
但連上位既機會都錯過
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 10:04:14 | 顯示全部樓層



回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 10:04:49 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 10:51:11 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 11:34:42 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-7-26  02:38 AM 發表
你參選o既意義唔係為左贏而係要佢輸!


佢選埋一份,只會分簿佢自己陣營嘅票源。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:24:29 | 顯示全部樓層
深田恭子 「幻夜」當惡女

近年形象愈趨成熟和性感的深田恭子,去年在真人版電影「正義雙俠」的性感大奸角廣獲好評,繼而獲得日本某電視頻道賞識,擔演改編自著名作家東野圭吾作品的連續劇「幻夜」,並定於11月首播。

 《幻夜》是著名作家東野圭吾的作品,是《白夜行》的姐妹篇,講述了一位美麗妖豔為自己的野心不擇手段的惡女深海美冬的故事。

入行13年首度挑戰冷艷惡女角色的恭子,扮演一名為滿足慾望而欺騙男人,甚至擄人殺人的珠寶店店員,還會跟塚本高史等男星有床戲

而該頻道同時邀得柳樂優彌拍攝另一套深夜動作劇,是他入行以來首部擔正的連續劇。




[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-7-26  12:26 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:38:12 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-26  08:41 AM 發表

who? 殺全家定拎手袋

靚妹從來不是民主女神
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:38:49 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-26  08:43 AM 發表

又話要做最top
但連上位既機會都錯過

我幾時話做最top
上位唔係咁樣上
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:39:21 | 顯示全部樓層
原帖由 橙色力量 於 2010-7-26  11:34 AM 發表


佢選埋一份,只會分簿佢自己陣營嘅票源。

哈,講分薄............某陣營的手段...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:40:39 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  12:38 PM 發表

我幾時話做最top
上位唔係咁樣上

咁應該點上?
你想一步登天?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-7-26 12:43:20 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26  12:38 PM 發表

靚妹從來不是民主女神

難道舞小姐就是?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.029050 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表