原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26 03:55 AM 發表 你唔post我都未睇過
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26 03:58 AM 發表 你冇我追香水咁神心喎
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26 03:54 AM 發表 喜 佢日文叻我好多 主導?
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26 03:52 AM 發表 喜唔喜日本野? 呢次要拎番d主導啦
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26 04:03 AM 發表 興趣都岩埋,太match 喜歡嵐之類? 邊個強勢,邊個話事,渣主意之類囉 都係二個平衡最好了
原帖由 henrytam 於 2010-7-26 04:05 AM 發表 要講邊個主導邊個唔主導的話就已經是輸了
原帖由 李喂凸 於 2010-7-26 04:15 AM 發表 吸收歷史教訓先咁講 一開始唔想煩,妳話哂事啦 女覺受尊重,甜蜜 但之後慢慢下來,慣左咁,就咩都要控制權 可能因"佢唔係d咁既人來"就放鬆哂 將來既事好難預 做好預備係必須 當然平衡,輪流來 或一個願捱哂(好難)就最 ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-7-26 04:07 AM 發表 ....咁你都知 而家係最好既情況了 其實可能因為上一次真係太失敗,所以今次真係覺得性格夾同好先開始
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 12:24 AM 發表 今日幫民主女神拎袋
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 02:25 AM 發表 小弟對於派卡片的興趣不大
原帖由 STAM 於 2010-7-26 02:38 AM 發表 你參選o既意義唔係為左贏而係要佢輸!
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-26 08:41 AM 發表 who? 殺全家定拎手袋
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-26 08:43 AM 發表 又話要做最top 但連上位既機會都錯過
原帖由 橙色力量 於 2010-7-26 11:34 AM 發表 佢選埋一份,只會分簿佢自己陣營嘅票源。
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 12:38 PM 發表 我幾時話做最top 上位唔係咁樣上
原帖由 天才守門員 於 2010-7-26 12:38 PM 發表 靚妹從來不是民主女神
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.029050 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.