找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

187日藝Meeting: Live Chat 紅白+CDTV

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-12-27 21:53:24 | 顯示全部樓層
原帖由 雲尼史釗活 於 2010-12-26  11:16 AM 發表
thag3iA-b80

Kanye West掃好多最佳大碟,唔知有咩咁把炮
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-27 22:35:36 | 顯示全部樓層
Megabox睇完IMAX Tron
令我有衝動買部3D TV

ISQUARE睇完3D小人國
令我有衝動大嗌回水

有無人睇左毛百萬?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-27 22:52:15 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-12-27  21:48 發表
B型


有無矢吹seed
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-27 23:10:00 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-12-27  09:53 PM 發表

Kanye West掃好多最佳大碟,唔知有咩咁把炮

但事實上真係幾掂, 差唔多首首金曲咁滯
佢對歌曲sample既運用同技巧一向都唔係一般打打殺殺暴發戶黑鬼既水平

我反而唔明咁多critics大讚arcade fire... 我覺得suburbs好悶
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 08:00:38 | 顯示全部樓層
報名
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 08:02:16 | 顯示全部樓層
女優の吉瀬美智子(35)が10歳年上の実業家と結婚したことが27日、分かった。複数の関係者によると、お相手は年商20億円を超える超エリート男性で、交際期間は約5年。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 10:51:08 | 顯示全部樓層
http://www.youkame.com/

八日目の蝉

又好似拍得幾靚
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 11:20:40 | 顯示全部樓層
今季唯一有追領的是流星,但估唔第一套領完的是guilty
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 11:35:59 | 顯示全部樓層

廿咩嗲古達西
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 11:37:19 | 顯示全部樓層
NOCCHI

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-28 15:01:54 | 顯示全部樓層
好無聊低級的運動會呢(但又喜看)
只識或單撈過:
松下李生,木村好珠~~呢二個名已好深刻
仲有中村知世同淺倉結希

最正還是上年贏家清水橋子吧

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 15:41:58 | 顯示全部樓層
AKB一句「生日快樂」掀罵戰
28.12.2010 14:36

【商台互動娛樂組】日本女子組合AKB48今年爆紅,成員峯岸南日前卻在電台節目中,自爆向上周四生日的組合Perfume成員樫野有香送上生日短訊,怎料卻被對方當作透明,結果引發兩幫fans在網上罵戰。

峯岸南在電台節目中透露,曾與Perfume成員樫野有香交換電郵地址。她得知對方在上周四生日,便專誠送上「生日快樂」的短訊,但遲遲未見對方回覆。至翌日,AKB48與Perfume齊齊為大型直播音樂節目《Music Station Super Live》演唱,樫野在後台碰到峯岸南卻當冇事發生,未有為短訊道謝。

雖然峯岸南只想公開事件為節目搞氣氛,怎料卻因而引起兩幫fans在網上罵戰,AKB48粉絲批評樫野囂張無禮,替偶像感到不值;也有Perfume 粉絲笑指AKB48人數太多,即使樫野收到短訊也不知道是誰人傳來。

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 19:43:55 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 21:05:51 | 顯示全部樓層


回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-28 23:22:57 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-26  05:53 AM 發表


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-28 23:52:17 | 顯示全部樓層
原帖由 歐石南 於 2010-12-27  10:52 PM 發表

有無矢吹seed


http://www.megaupload.com/?d=NEN8KHXL
http://www.megaupload.com/?d=BA940LPQ
http://www.megaupload.com/?d=SV1I95OX
http://www.megaupload.com/?d=LOHZ39PL
http://www.megaupload.com/?d=CGHB28PQ

溫提:
MEGA BLACK左香港, 用MEGA MANGER DOWN
又係分散檔案001,002...
DOWN完再合併
唔想煩既,遲下應有人做SEED或其他空間DOWN
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-29 07:09:27 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-29 09:46:46 | 顯示全部樓層
買左流星的DVD,得閒在facebook寫簡短心得囉…
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-29 09:47:30 | 顯示全部樓層
另外…Q10好睇嗎?
看到drama.chu.jp都俾9分
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-29 10:14:27 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2010-12-29  09:47 AM 發表
另外…Q10好睇嗎?
看到drama.chu.jp都俾9分

都係木皿一貫作風

不錯~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 13:54 , Processed in 0.022902 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表