三套中最佳呢套 唔同上輯一集一case 今輯慢慢玩,睇債仔慢慢墜落,又幾過癮喎 當然為女都係看點啦 咩AV女,水 ... 李喂凸 發表於 2014-2-17 23:06
使用道具 舉報
停左兩季,都覺得無乜凸別失落 下季如果仲係咁無咩INCENTIVE隨時繼續係咁 ... oolongtea 發表於 2014-2-17 23:40
睇出年大河 Donald 發表於 2014-2-19 23:24
官兵衛唔錯喎 週街都係poster makkaho 發表於 2014-2-19 23:52
對上一套日套係江口套Dinner, 睇左七集放棄左之後就再冇睇過日劇 而家睇韓劇J中女好過 ... Donald 發表於 2014-2-19 23:22
我而家日韓劇都好少睇 不過睇出面反應,韓國野真係連gimmick都贏埋 makkaho 發表於 2014-2-20 00:06
大大係日本? Donald 發表於 2014-2-19 23:56
我已經去到唔知今季有乜劇的地步 Eggio 發表於 2014-2-18 15:53
名古屋now makkaho 發表於 2014-2-20 02:30
這套不錯看 傑夫仔 發表於 2014-2-19 21:50
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
我覺得三谷上幾套好橋d喎 Eggio 發表於 2014-2-18 16:00
黎緊電影節應該會執O的睇下O既 oolongtea 發表於 2014-2-18 00:09
must: by ... 李喂凸 發表於 2014-2-27 23:02
旅遊 or 工幹? TAMTOM 發表於 2014-2-25 00:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-24 19:33 , Processed in 0.019459 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.