找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2216|回復: 17

[FM] Fabrizio Miccoli

[複製鏈接]
發表於 2005-1-10 21:46:19 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想問問各位Fabrizio Miccoli 係乜水?

我唔係好熟意大利波......

只係見佢的數值幾見得人,又係免費,所以一時貪心收歸國有!

真人勁唔勁架?
發表於 2005-1-10 22:02:45 | 顯示全部樓層
米高利........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-10 22:06:04 | 顯示全部樓層
佢真人幾勁架....
係fm又超屈
建議你用
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 01:45:13 | 顯示全部樓層
我use fiorentina,佢打右wing
入20粒,15個助攻
打wing都可以入20粒
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 02:31:57 | 顯示全部樓層
咁你都唔識?有料到

[ Last edited by 史尼達 on 11-1-2005 at 02:46 AM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 08:13:39 | 顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 2005-1-11 02:31 AM:
咁你都唔識?有料到

[ Last edited by 史尼達 on 11-1-2005 at 02:46 AM ]

可能人地真係無睇意甲呢......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 12:24:28 | 顯示全部樓層
中田拍米高利...勁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:27:25 | 顯示全部樓層
Originally posted by 食脾細路 at 11-1-2005 08:13 AM:

可能人地真係無睇意甲呢......


無睇意甲應該都好少會識
但睇開意甲ge 9成都識佢
前年打佩老架果時好勁
上年就超慘~俾迪比迫佢做第4前鋒
今年.......就不過不失
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:40:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by scsa2004 at 2005-1-11 12:24 PM:
中田拍米高利...勁

it's a bit off topic.  does Nakata play well this year or is he declining?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:43:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by misaki at 11-1-2005 01:40 PM:

it's a bit off topic.  does Nakata play well this year or is he declining?

你係問現實定係in game?
現實ge話........好少見佢出場
次次都話傷~就算出到場都唔見得有咩好表現
何況~fiorentina ge主場有線無得睇~睇親都係作客~
連atalanta都輸得~唉
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:26:41 | 顯示全部樓層
Originally posted by chan001045 at 2005-1-11 01:27 PM:


無睇意甲應該都好少會識
但睇開意甲ge 9成都識佢
前年打佩老架果時好勁
上年就超慘~俾迪比迫佢做第4前鋒
今年.......就不過不失

米高利ge前路真係........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 17:34:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by 食脾細路 at 2005-1-11 02:26 PM:

米高利ge前路真係........

有小小off topic...就係大家有無留意到撲迪路其實都幾慘...明明自己有料到..
但佢係皇馬果時就.....依家佢係唔係借過去費倫架渣??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 17:40:16 | 顯示全部樓層
Originally posted by ming1989 at 2005-1-11 05:34 PM:

有小小off topic...就係大家有無留意到撲迪路其實都幾慘...明明自己有料到..
但佢係皇馬果時就.....依家佢係唔係借過去費倫架渣??


係,Loan only.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 18:51:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by ming1989 at 11-1-2005 05:34 PM:

有小小off topic...就係大家有無留意到撲迪路其實都幾慘...明明自己有料到..
但佢係皇馬果時就.....依家佢係唔係借過去費倫架渣??


好似係借用~
但返到皇馬又點?咪一樣無得打
連魔連迪c都無得打~何況佢?
皇馬根本就係年輕球星ge墓地
一班有潛質ge後衛~一個個在壓力下沉淪
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:52:29 | 顯示全部樓層
但佢d average rating麻麻
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 21:46:30 | 顯示全部樓層
打winger應該超級勁
唔會比祖昆差
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 22:32:32 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 2005-1-11 08:52 PM:
但佢d average rating麻麻

佢係我個save連續3年fans favor player..and serie a player of the yr...

佢打後上 key man right wing都好好用
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 11:24:55 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 2005-1-11 08:52 PM:
但佢d average rating麻麻

睇下點用佢ja .....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.041547 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表