使用道具 舉報
Originally posted by 肥仔麟 at 2005-1-11 08:48 PM: 有冇d唔用既球員 ??? 解左約佢 , 賠幾十k,好過欠佢
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-11 09:50 PM: 賠o個個數係佢剩餘wage 既總數來的 .....
Originally posted by 肥仔麟 at 2005-1-11 10:33 PM: 如果球會無乜錢 , 照free佢得唔得架 ?
Originally posted by 小鐵@華子 at 11-1-2005 07:04 PM: 我用緊西維爾... 因球隊球星太多 球場收入又少之又少... 而家搞到拖欠左球員3個禮拜人工.. 點算好... 有冇辦法解決...!!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.027566 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.