找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2513|回復: 19

[FM] bojinov點用?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-11 20:08:49 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我18m買左bojinov
完全唔識用
e+做後備..

應該點先發揮到佢呢
發表於 2005-1-11 20:20:42 | 顯示全部樓層
我個tevez都係..唔識點用>_<"
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 21:00:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by 迪維斯 at 11-1-2005 08:20 PM:
我個tevez都係..唔識點用>_<"

後上個人突破
自己射或者製造機會俾隊友
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 21:06:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 11-1-2005 09:00 PM:

後上個人突破
自己射或者製造機會俾隊友


即係SET 佢傳波often同個人突破often...咁set run 洗唔洗often?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 21:08:31 | 顯示全部樓層
俾佢run with ball lor


有冇人幫下我?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 21:08:40 | 顯示全部樓層
我唔知點解個tevez有時1on1 都可以炒飛機(好多時都係咁) 唔知出左咩問題
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 22:01:36 | 顯示全部樓層
唔知wor..

有冇人應我呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 22:31:45 | 顯示全部樓層
好難講點用架 bor
放佢amc , 拉上去 , 效果都唔錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 02:15:58 | 顯示全部樓層
第幾季用呀??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 05:28:13 | 顯示全部樓層
第二季季中
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 11:29:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 2005-1-11 10:31 PM:
好難講點用架 bor

umum ..... 要睇成個陣ga ma .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 16:32:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 2005-1-12 11:29 AM:

umum ..... 要睇成個陣ga ma .....

佢d能力唔可以打單前鋒 (好似無講過野咁 )
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 17:26:28 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 11-1-2005 09:00 PM:

後上個人突破
自己射或者製造機會俾隊友

點樣set呀???
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 18:32:19 | 顯示全部樓層
bojinov--->fc
^          amc    \   ^
\            \       v   \
ml            v          mr
             dmc
dl      dc      dc      dr
               gk
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 21:18:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by 迪維斯 at 11-1-2005 08:20 PM:
我個tevez都係..唔識點用>_<"

其實我覺得tevez初初唔太掂..........但越用越勁........到兩三年就好得人驚gala
跟住身價狂升

set run with ball 同forward run都係often就ok

唔知有無錯.........大家多多指教

[ Last edited by 風~ on 12-1-2005 at 09:20 PM ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 22:30:50 | 顯示全部樓層
喂..
e個topic我開ga wor
你地答佢唔答我...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 00:36:43 | 顯示全部樓層
打後備.70零分鐘先搵出黎.有驚喜!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 01:58:40 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-12 10:30 PM:
喂..
e個topic我開ga wor
你地答佢唔答我...

看我上面的 post  .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 02:01:14 | 顯示全部樓層
你地成日講一個人點set 點set .... 唔洗睇全隊的嗎 ?? 呢o的野唔係死ga wor , 唔同既陣既打法點都有o的setting 唔同ga wor .....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-13 08:50:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 13-1-2005 02:01 AM:
你地成日講一個人點set 點set .... 唔洗睇全隊的嗎 ?? 呢o的野唔係死ga wor , 唔同既陣既打法點都有o的setting 唔同ga wor .....


完全贊同^^唔同人有唔同ge戰術ga ma~
就算同一戰術都可能有唔同ge seeting~
要睇手頭上有咩球員先可定到個setting
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 22:20 , Processed in 0.041022 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表